Vpn

willyke

PCS Lid
Lid geworden
5 jan 2018
Leeftijd
81
OS
Windows 10
AV
Defender
FW
Defender
mijn vriendin haar pc gaat traag op internet, thunderstorm start traag en loopt vast, gmail is beter.
ze gebruikt norton 360 met vpn, kan deze vpn instelling deze traagheid veroorzaken?
Window 10 updated, geen andere zware progs.
mvg
willyke

@willyke - laat je vriendin het volgende doen:

Post enkel de link, die je via onderstaand tool verkrijgt.

Download

Speccy van Piriform opstarten
:
  • Windows 7, Windows 8/8.1, Windows 10 en Windows 11: start "Speccy" middels rechtsklik en dan kiezen voor Als Administrator uitvoeren.

Speccy van Piriform gebruiken:
  • Nadat de analyse van Windows klaar is, plaatst "Speccy" de uitkomst daarvan in een nieuw venster.
  • Klik nu in de menubalk op Bestand (File) en kies voor Publiceren (Publish Snapshot)
  • Bevestig het publiceren door JA (Yes) te klikken
Nu zal een pop-upvenster openen met daarin de vraag voor wel of niet publiceren.
Bevestig dat er gepubluceerd gaat worden.
Kopieer nu de link in het nieuw geopende webvenster en plak die link in jouw volgende bericht.

Door Seccys analyse krijg ik de benodigde informatie over jouw vriendin haar pc.

Dank u weg Abraham 54, dat ga ik zeker doen, alleen niet onmiddellijk, ze heeft enkel andere problemen, ik hou u zeker op de hoogte.
mvg

Helemaal goed en de computer zelf was voor mij een verrasing.
Aan de onderdelen ligt de traagheid niet,

Maar wat onder andere bekend staat dat vertraging op kan wekken, is Iobit's Advanced System Care.
Laat dat programma verwijderen via Configuratiescherm » Programma's en onderdelen

Laat vervorgens de computer opnieuw opstarten, om instellingen van Iobit te verwwijderen.

Waarom zit er Java in die computer?

dank, die iobit heb ik er zelf tegenwetenin opgezet om eventueel een fout te vinden (ik gebruik dat anders nooit), niet dus en kan er snel weer af.
java, weet ik niet stond er op kan er dus ook af.
Mvg

Goed zo en wat Java betreft - daarmee kan je precies hetzelfde doen.
Voor internetten heb je geen Java meer nodig!

Terug
Bovenaan Onderaan