Voortgang spelletjes opslaan op mobiel

• Onderwerp starter Onderwerp starter drive33
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 8
  • Weergaven 1996

drive33

PCS Lid
Lid geworden
20 aug 2018
Waarderingsscore
17
Punten
18
Leeftijd
64
OS
Windows 11
Weet iemand of ik spelletjes kan opslaan via mijn mobiel? Ik heb veel problemen met mijn mobiel op dit moment, en ik wil wat spelletjes verwijderen die veel ruimte in beslag nemen. Hoe doe ik dat? Ik zag dat het bijvoorbeeld via Google kan of via Cloud, maar ik zie nergens een link dat ik dat spelletje daar kan opslaan.

Bedoel je dat je weet welke je geïnstalleerd hebt gehad?
Of de voortgang binnen de spelletjes opslaan?
Dit kan soms via aanmelden op google play games, of facebook.

In de playstore van google, kun je wel terug vinden wat er ooit geïnstalleerd is geweest.

Ik ga het even omschrijven voor je.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb wat afbeeldingen gemaakt van mijn Google play Store.

Klik hierop de afbeelding van jouw Google account.

Doorloop nu de stappen uit de bijgevoegde afbeeldingen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij niet geinstalleert tablad daar allemaal aan vinken en klikken op verwijderen.

Bij niet geinstalleert tablad daar allemaal aan vinken en klikken op verwijderen.
Deze staan er niet op, dus kun je die niet verwijderen 🙂.

Het was om aan te geven waar je kunt terug vinden, wat er op heeft gestaan.

Als je games wilt verwijderen in 1 x moet je geïnstalleerd eerst selecteren, en vervolgens op games. Klikken.
En dan aanvinken welke je wilt verwijderen.

Ik wil weten: als ik games verwijder en later (wanneer ik het weer wil spelen) ga installeren, heb ik dan mijn voortgang nog als die game niet in Facebook staat?

Of de voortgang binnen de spelletjes opslaan?
Dit kan soms via aanmelden op google play games, of facebook.

als ik games verwijder en later (wanneer ik het weer wil spelen) ga installeren, heb ik dan mijn voortgang nog als die game niet in Facebook staat?
Als je in zo'n game niet kunt inloggen op google play games of facebook of met een eigen account in het spel, dan zal de voortgang na een volledige reset verdwenen zijn, en moet je dus opnieuw beginnen.

Bij Samsung heb e zoiets als smartswitch, dan kun je een heleboel dingen van apps etc laten opslaan, ik weet niet of motorolla ook zoiets heeft.

Terug
Bovenaan Onderaan