Voorjaars creators update Windows 10

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 0
  • Weergaven 645

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
7.052
Punten
113
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender, MBAM Free & Eset Online
FW
Windows Firewall
Bij velen werkt de Creators Update naar versie 1703 goed.
Maar er zijn ook veel uitzonderingen, waar die update alleen maar voor problemen heeft gezorgd.

Zoals bijvoorbeeld in het volgende topic waar de update voor de Creators update ervoor zorgt dat de audiokaart compleet verdwijnt en daardoor geluid uit de computer niet meer mogelijk is: Hulpvraag - Geen audio meer na update

Toevallig kwam ik ook dit bericht tegen: Don't install our buggy Windows 10 Creators Update, begs Microsoft

In ieder geval wordt hierdoor mijn mening over Windows 10 bevestigd, omdat Microsoft Windows 10 niet als een besturingssysteem ziet, maar als service (om daarmee grof geld te verdienen).
Dat zien als een service, houdt namelijk voor mij in, dat Windows 10 nooit af zal zijn.

En ik verwacht dat door de toenemende verbeteringen en aanpassingen voor de allernieuwste hardware, dat oudere computers met Windows 10 op een gegeven moment niet meer mee kunnen en uiteindelijk een Windows 10 in hun computer hebben, waarvoor de ondersteuning dan is afgelopen.

Want bij het uitbrengen van een nieuwe versie, zoals dat met de Creators Update gebeurt, betekent dat de vorige versie vanaf dat moment nog 18 maanden ondersteunt wordt door Microsoft en daarna is die ondersteuning afgelopen.

Terug
Bovenaan Onderaan