Ik heb het opnieuw geprobeerd. Ik heb nu 2 downloads, want via jouw link kon ik 2 dingen binnenhalen. De bovenste was een update, maar die heb ik nu ook maar geprobeerd. Downloaden gaat goed, maar dan ga ik verder (als adm. uitvoeren komt nergens te staan) en na 2 seconden lees ik dat de hardware niet gevonden is. Ja, als zij het al niet vinden, wie ben ik dan!
Maar nu heb ik alle schuiven van het geluid maximaal open gezet en dan is het eigenlijk iets te hard. Dat was ik niet gewend, halverwege was het al aanvaardbaar! Nou, het is een kwestie van wennen, zullen we maar denken.
Misschien is het wel gekomen door Kaspersky, die vindt dat ik veel te hard Elvis en Bruce Springsteen draai! Het zou me niet eens verbazen, want ik dacht er gisteren opeens aan dat ik de firewall van windows moest uitschakelen.
Niet meer nodig: hij was uit, en ik las (met een uitroepteken!), dat dit voortaan allemaal door Kas geregeld zou worden. Of ik maar even wat anders wilde gaan doen!
En dus doe ik iets anders en blijf ik maar bij dit volume. Ik had in het begin de hoop dat het een kwestie van een vinkje of zo was, want daar zijn ze gek op bij Windows.
Dank je wel voor je poging om me in het gareel te krijgen!