volledige backup maken

• Onderwerp starter Onderwerp starter theplayer
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 86
  • Weergaven 1605
Ja., maar Abraham raadt dat weer af. En de hele Windows procedure draait nu niet verder door die BitDefender-kwestie. Ik ben achtereenvolgens met MBAM en nu met Eset online al heel lang bezig... op aanraden van Abraham.

zit nu op 935.000 bestanden...

Ja., maar Abraham raadt dat weer af.
Oke zeg ik het anders. Abbs is een grotere malware deskundige en geheid dat @Maxstar ook zal aanbevelen die op dat moment uit te schakelen en ook @ArtstudioG en ook ik zei de gek. Dat is 4 tegen 1. Voldoende overtuiging?

Die MBAM en Eset nu, voordat je opnieuw begint is prima als die nog wat weg kan halen. Maar als je daadwerkelijk opnieuw aan die setup begint, dan kunnen ze echt beter even uitgeschakeld.

Ik heb nu (op hoop van zegen) gekozen voor AANGEPASTE acties en... wonderwel ging BitDefender weer door met scannen! En.... TOP-melding ....Gedetecteerde bedreigingen zijn opgelost.

Ik kan nu Eset online ook afsluiten...toch? (na nu 142.000 (en nog lopend) bestanden) Want Windows10 staat klaar om geïnstalleerd te worden !!! Halleluja...

- Windows 10 installeren en
- Persoonlijke bestanden en apps behouden

Ik druk nu op de knop! En dan kan ik de pc niet meer gebruiken. Ik moet alle bestanden opslaan en sluiten maar gelukkig zijn die vanmorgen allemaal veiliggesteld op mijn 6 Tb externe HDD.

Morgen weer verder. duim.png

Bijlagen

• Bitdef. log.png
    Bitdef. log.png
    22,6 KB · Weergaven: 1
Laatst bewerkt:
HIJ IS KLAAR...!

Alleen het ASUS Q-installer TUF Z390-PLUS Gaming (WI-FI) motherboard installation program for Windows 10 64 BIT kwam er nog achteraan (en dat duurde ook nog best lang!).

Maar belangrijker: Dankzij jullie (niemand uitgezonderd!) heb ik alles terug + een nieuwe Windows 10 versie. Hulde aan iedereen!

En nu naar bed...

Wat een mooie foto, hè?updated.png

Mooi zo, na al je twijfells om een reparatie installatie te doen. moet je nu toegeven dart het feitelijk een fluitje van cent is om te doen.

Ja, Abraham, maar alles is een fluitje van een cent om te doen, maar dat kun je altijd pas achteraf zeggen. Van tevoren weet je niet waar je aan begint. Maar ik ben echt heel blij dat het gelukt is!!

Terug
Bovenaan Onderaan