denk je er nog even aan om mij/ons bij te praten over die 7 grote of kleine honden die bij jou rondhuppelen?
Oei,schend ik niet de nieuwe privacywet AVG als ik de gegevens van mijn honden zomaar op het forum zet?
Het verhaal begint een twaalf jaar terug.
Mijn vrouw is stapelgek van cavalier king charles spaniels. (zoals de lady in lady en de vagebond)
Ik ben 12 jaar terug op valentijn 's morgens vroeg het huis uitgeglipt en ben teruggekomen met een, jawel een cavke.
Nadien is het een beetje uit de hand gelopen.
De rest van de honden dat we hebben of hadden waren sukkelaars die ofwel aan het aanschuiven waren voor een spuitje
naar de eeuwige jachtvelden of in een asiel waren aanbeland.
Laten we maar beginnen met de grootste, dit is een labrador,die is nu 14 jaar en is een drietal jaren bij ons.
Zijn bazin was overleden en het baasje moest verhuizen naar een appartement op de eerste verdieping,
de labrador heeft last van zijn heupen en kan of mag geen trappen lopen. Resultaat kandidaat voor de eeuwige jachtvelden.
De volgende in grote is een Mechelse herder, kandidaat voor het asiel of de eeuwige jachtvelden, die was 11 maanden jong als zij bij ons kwam,
nu is ze 6 jaar Op de leeftijd van 11 maanden waren we al de vierde eigenaars.
De labrador en Mechelse herder zijn de grote honden.
De middelgrote honden zijn onze eerst cavalier, een tweede cavalier en een niet te raden vuilbak ras.
Onze tweede cav in bij ons terecht gekomen via een kleine omweg. De hond moest ergens weg, waar weet ik niet maar een tiener
had die meegenomen naar huis,helaas mocht ze het cavke niet houden van haar moeder,nu kende die moeder toevallig mijn vrouw,
zodoende.
Het niet te raden vuilbakje was een Poolse straathond (we hebben er twee) Die is bij ons terecht gekomen via een Nederlandse
organisatie die voor Poolse straat & asiel honden een nieuwe thuis zoekt. De twee schatten waren al door een Nederlands koppel "besteld",
die hadden helaas afgehaakt, zodoende daar waren ze dan. (mijn halve trouwboek is lid van het betreffende forum)
Dan onze twee kleine honden één ervan is de tweede Poolse straathond,die denkt dat ze een Mechelse herder is maar ziet eruit als een Jack Daniels.
(oops, een jack russell terriër met nog iets, maar wat,hmm)
and last but not least, in zijn boekje staat vlinderhond, maar ziet er meer uit als benji (die uit de films) Die moest weg omdat de bazin zwanger was en ze was blijkbaar
allergisch geworden. Wij weten ondertussen beter, hij zeikte een eind weg in huis, maar ondertussen volgt hij braaf de andere blaffers naar buiten.
Er maar een probleem meer met dit kereltje, gezien hij nog zijn bagage heeft denkt hij dat hij de grote baas is in huis.
Lief heksje, hopelijk is het genoeg, ik heb nu al geen fingerspitzengevoel meer. (teveel tokkel tokkel op mijn tokkelbord)