• Dit forum dient voor hulp bij malware problemen, Windows is traag enz.
    Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door de Security Experts alhier.
    Goedbedoelde berichten geplaatst door leden mogen door de helpende Security Expert verwijderd worden.

Gesloten Virus via download

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guusbonzet-

Nieuw lid
Goeiendag iedereen,

ik heb 2 dagen geleden wat gedownload via een torrent want ik wou een progamma cracken zodra de download klaar was wou ik het bestand openen en toen ik het opende kwamen er meerdere installatie schermen omhoog, mijn windows firewall gaf veel foutmeldingen aan en mijn google chrome word nu beheerd door een organisatie daarnaast heeft er iemand vervolgens ook op mijn instagram ingelogd en dingen gepost. als ik soms wat wil zoeken op google op mijn telefoon word er soms ook een bericht gegeven dat ik moet aangeven dat geen robot ben want er zijn verdachte activiteiten op mijn netwerk. ik heb dit bericht ook gehad op instagram

kan iemand mij helpen deze virussen weg te halen ?

abbs

Security Expert
Team lid
Hallo,

Doe vast als eerste op een schone pc al je wachtwoorden veranderen en log niet mer via de besmette pc in.

Abraham54

Admin
Team lid
Guus heeft mij laten weten dat hij zijn PC alsnog opnieuw gaat installeren en inrichten.
Dit topic zal ik dan ook op inaktief zetten en verplaatsten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan