Videobeelden die je niet op TV zal zien.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 11
  • Weergaven 658

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
7.049
Punten
113
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender, MBAM Free & Eset Online
FW
Windows Firewall
بالفيديو | هكذا تتعامل القوات السورية مع المواطنين النازحين من الغوطة الشرقية
video | Dit is hoe de Syrische strijdkrachten omgaan met de ontheemde burgers van de oostelijke Ghouta

Ummmmm Ben ik gehersenspoeld? Dit is toch wel een geheel ander beeld dan dat wat de media ons van de Syrische strijdkrachten doen vermoeden! Of zou dit slechts een propagandafilmpje zijn?

Alles in een oorlog is propaganda.
Rijst de vraag welke media die propaganda misbruikt en welke media niet liegen.

De zogenaamde beelden die de westerse media hebben verspreid met o.a. kinderen die Assad als moordenaar bestempelen, zijn media geproduceerd door de jihadistiche strijdersmedia.
Dus de kinderen in die beelden zijn kinderen van de jihadstrijders.

Burgers kunnen pas vluchten, als ze bevrijd zijn geworden door de SAA, de Syrian Arabian Armee.
Daarvoor mogen ze dat niet en worden ze als menselijk schild misbruikt.

Syrian Army Intercepts Truck Heading to Terrorists in Eastern Ghouta

Je gaat er wel anders naar kijken door deze filmpjes. Heel nuttig!

Rebel groups begin fighting in Ghouta as civilians bid to escape deadly area (12 maart 2018)

In de westerse media wordt Assad, de president van Syrië als moordenaar van zijn eigen volk afgeschilderd.
Diezelfde media weten wel beter, maar ze moeten het spel meespelen.
Vertel een leugen vaak genoeg, zodat de mensen dat geloven en de waarheid als leugen gaan zien.

Hieronder een video van president Assad, die vandaag o.a. op bezoek ging bij bevrijde mensen uit Ghouta.

Alleen al vandaag zijn 25.000 mensen met behulp van het SAA uit Ghouta gevlucht: ‘5 years of suffering over’: Thousands safe after fleeing militant-occupied E. Ghouta (VIDEO)

Abraham, dit zijn duidelijk geen video's waar de westerse media blij mee zijn. Zou jij nu hierdoor extra in de gaten gehouden worden? Ik lees de laatste tijd meer over dit soort dingen dan me lief is.

In het ene artikel staat dat je wel heel belangrijk moet zijn om afgetapt te worden, zodat er geen reden tot ongerustheid is. Maar een ander artikel vermeldt weer het tegenovergestelde en wekt de indruk dat er ergens naarstig in onze gegevens gegrabbeld wordt. En zoek het nu maar eens uit.

Laatst bewerkt:
Abraham, dit zijn duidelijk geen video's waar de westerse media bij mee zijn. Zou jij nu hierdoor extra in de gaten gehouden worden? Ik lees de laatste tijd meer over dit soort dingen dan me lief is.

In het ene artikel staat dat je wel heel belangrijk moet zijn om afgetapt te worden, zodat er geen reden tot ongerustheid is. Maar een ander artikel vermeldt weer het tegenovergestelde en wekt de indruk dat er ergens naarstig in onze gegevens gegrabbeld wordt. En zoek het nu maar eens uit.

In de gaten gehouden - door wie dan?
Mogelijk dat de europese waakhond dit forum gaat beschuldigen van onware berichtverspreiding - lijkt me leuk!

Tja, ik kan er niet over oordelen. Ik heb me van zijn leven nog niet verdiept in data-verzamelaars, of waakhonden. Maar als het zo is als jij suggereert, dus dat we groots worden voorgelogen, zijn ze vast niet blij met iemand die vaak het tegendeel ventileert. Op die fronten vertrouw ik niet veel mensen.
En ik merk dat het heel gemakkelijk is om niet te zien en te kijken zoals jij doet, en daar wordt op gerekend. Maar bij die woorden 'zien' en 'kijken' hoort ook het woord 'geloven' en ik zou willen dat daar voor in de plaats de woorden 'zeker weten' stonden!

Syria's First Lady Deconstructs The Domestic Dimension Of The War

Zeker weten dat zo langzamerhand letterlijk alles door onze betwetende overheid gecheckt wordt! Nog even en onze (schijn) democratie is definitief een utopie geworden. Meer dan de helft van onze bevolking heeft tijdens het sleepnet referendum NEE gestemd, eens even zien wat Rutte en consorten met uw en mijn stem doen. Het zou nog even bekeken worden zegt de overheid... ben benieuwd hoe democratisch Nederland nog is!

Terug
Bovenaan Onderaan