Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb geprobeerd om video bestanden te importeren in het programma maar dat is mij helaas niet gelukt, weet u misschien nog een ander programma of weet U hoe het komt dat het mij niet lukt om videobestanden er in te importeren?Heb je OpenShot Video Editor geprobeerd? Ik neem aan dat het aanwezig is in het software center.
Ik heb Avidemux geinstalleerd maar als ik de diverse shots aan elkander plak krijg ik alleen bij het eerste shot goed beeld de verdere shots zijn niet herkenbaar oftewel slecht beeld, hoe krijg ik dat goed?Normaal zou het met Avidemux moeten lukken , wat je kan installeren via softwarebeheer .
nee helaas nog niet, het eerste shot houd ik goed beeld maar alle verdere shots die ik er aan koppel hebben slecht beeld. Dus ik weet niet wat ik verkeerd doe....Hoi Husky,
Is het in tussen al gelukt met Avidemux?
Mvg
d'anvers
Ook met Pitivi krijg ik slecht beeld.Hoi Husky,
Probeer eens met Pitivi zit in sofwarecentrum.
Hier handleiding Pitivi
Succes...
Mvg
d'anvers
Het zijn .MTS bestanden die zijn gefilmd op de Dominicaanse Republiek bij Ocean World, van het zwemmen met Dolfijnen en die wil ik graag aan elkander plakken maar dat lukt niet met behoud van goed beeld.Ja beste,
Dan weet ik het verder ook niet echt...
Maar vertel me eens ,over welke video's je het hebt.. zo als formaat avi/mp4...hoe en met wat maak je die video's..ect...
Misschien word er dan iemand wijzer he!
Heb nu niet echt tijd,anders wil wel eens iets testen.
Mvg
d'anvers
Zegt me niet veel!MTS bestanden
ik heb ook het programma WinFF geïnstalleerd om de MTS bestanden om te zetten in MP4 bestanden maar dat werkt ook niet of ik weet niet hoe dat moet met dat programma. MTS bestanden zijn bestanden van een videocamera.Zegt me niet veel!
Dit topic gaat ook over MTS staan ook linken...zou zeggen lees het eens klik klik
Mijn latijn is bijna op
Mvg
d'anvers