vervelend iets weg krijgen

vanschagen

PCS Lid
Lid geworden
5 mrt 2017
Leeftijd
78
OS
windows xp,7, windows 10,linux
Hallo
Wie weet hoe ik dit weg krijg??
1685733439758.png
ik heb schijf opruiming gedaan zoals hier beschreven.
en alle downloads wissen en verwijderen gedaan,maar na op nieuw opstarten van FireFox is het erweer.

Ik begrijp jouw verhaal niet, wat heeft Firefox ermee te maken?

Vermoedelijk is het bestand in quarantaine geplaatst. Klik is op alle downloads tonen. Wellicht staat het toch nog in de map waar Firefox de downloads neerzet.

Anders naar Windows beveiliging, ga naar Virus en bedreigingsbeveiliging, en dan naar beveiligingsgeschiedenis hier kun je dan items zien staan, die zijn tegen gehouden. Als je op het item klikt, klapt het uit, en dan kun je zien of dit degene is.

v.b.

647a47b5bc511-WB1.png

En anders een (uitgebreide scan) met Windows beveiliging.
Of Malewarebytes
https://www.malwarebytes.com/ (kies voor de home versie, free)

en deze

Daarmee zal je deze verkeerde download toch moeten kunnen verwijderen of in quarantaine plaatsen.

Laatst bewerkt:
de getoonde zip file van in #1 is hoogst waarschijnlijk niet op je pc terecht gekomen door de beveiliging: smartscreen ..... en dergelijke.
had je nu op het ' item ' geklikt krijg je de keuze om deze ' dan tocht te downloaden of niet ', dan pas komt hij terecht in je downloadmap.

deze beveiliging zit in je beveiligings Dashboard, item App- en Browserbeheer: 'Beveiliging op basis van reputatie', Instellingen!

ik kom dat ook regelmatig tegen daar mijn meetapparatuut, meestal 'Made in China' is. de software,Firmware van deze apparatuur is zogezegd malware!? maar dat is het niet. beveilingen uitschakelen, downloaden en starten.

als de software al eerder op win 10 draaide, waarom zou het dan onveilig zijn voor een win 11? de app heb je trouwens nodig voor je laser toch.

Laatst bewerkt:
maware bytes vind niks
adware cleaner vind ook niks.

Zit dat bestand nog steeds in de downloadmap?

mensen,op de een of andere manier is het nu weg.
Bedankt allemaal voor de belangstelling en Hulp

mensen,op de een of andere manier is het nu weg.
Bedankt allemaal voor de belangstelling en Hulp
Dat is gewoon een gesloten map,en als je dan alles uitpakt en je doet verder niets dan kan je dat gewoon verwijderen.Klik met de rechtermuisknop op die map en kies voor verwijderen, die zit dan in je prullenbak daarna je prullenbak legen en is van je pc verdwenen.
Maar goed dat het nu weg is.

het was er weer
nu firefox verwijderd met revo uninstaller
en het was weer weg die vervelende download

je hebt wel gelijk hoor Dotchiejack,maar ja het is zo verleidelijk he

Je moet toch echt eens tevreden zijn, als je computers goed draaien.
Natuurlijk krijg ik ook genoeg aanbiedingen van software, maar ik heb daarvan niks nodig,
omdat mijn Windows daarvan niks nodig heeft en omdat ik er niks van mis!

Anders kan je altijd nog eerst hier navragen, of een bepaald programma wel of niet aan te raden is!

Verleidelijk, dat wel, is net zoals een supermooie vrouw totdat ze met je bankrekening gaat lopen. ;)

Je moet toch echt eens tevreden zijn, als je computers goed draaien.
Natuurlijk krijg ik ook genoeg aanbiedingen van software, maar ik heb daarvan niks nodig,
omdat mijn Windows daarvan niks nodig heeft en omdat ik er niks van mis!

Anders kan je altijd nog eerst hier navragen, of een bepaald programma wel of niet aan te raden is!
ja ik heb al jaren van die software op mijn pc's en draaien perfect,ik ga geen duizende euro's betalen voor iets wat ik weinig ga gebruiken. vandaar dat ik het soms doe.

Terug
Bovenaan Onderaan