Verschil tussen consumenten en zakelijke notebooks

• Onderwerp starter Onderwerp starter Najsnarf
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 7
  • Weergaven 1278

Najsnarf

PCS Lid
Lid geworden
5 aug 2016
Waarderingsscore
394
Punten
83
OS
W11pro
AV
MBAM en Windows
op zich niks mis met de fraaie plaatjes, maar ik kom hier niet zo vaak . Ook vraag ik mij af wat het belangrijke verschil is tussen mijn aller- of één na goedkoopste Lenovo laptop G30-50, al enkele jaren oud (gebruik ik slechts af en toe, of met vakantie) en die machine van jou.

Je wil het verschil weten tussen een Lenovo voor consumenten en een zakelijke Lenovo machine?

Nou, niet dat ik zo'n "zakelijke machine" ga aanschahffen, maar ik vraag mij af wat nu het belangrijkste voordeel is als je er mee werkt: mooier beeld, wat sneller?

Het grootste verschil: kwaliteit A onderdelen.

Duidelijk: nu heb ik nog geen antwoord op mijn vraag # 4 wat nu het voordeel is van een 10 x duurdere (?) laptop (of pc) boven die van ongeveer € 200.-- ? Ook andere merken hebben van die vréselijk dure apparaten.
p.s. over welke Lenovo heeft Abraham 54 het eigenlijk?

Laatst bewerkt:
Duidelijk: nu heb ik nog geen antwoord op mijn vraag # 4 wat nu het voordeel is van een 10 x duurdere (?) laptop (of pc) boven die van ongeveer € 200.-- ? Ook andere merken hebben van die vréselijk dure apparaten.

Het grootste verschil heb ik al aangeduid, verder is de kwaliteit van de behuizing en ook de interne verwerking beter.
Mijn Lenovo heeft twee accu's en kan een tien tot 11 uur daarop draaien!

Aangezien deze discussie over hardware gaat verplaats ik de diverse berichten naar het betreffende onderdeel buiten de Linux Club.

:) Zo heb ik ook iets bijgeleerd , want ik heb altijd gedacht dat een zakelijke laptop stond voor , een laptop die word aangekocht voor zakelijk gebruik en niet voor het gewone thuisgebruik .

Als ik een notebook koop of er iemand een aanprijs is het altijd een zakelijk model. Waarom? Zoals Abraham54 al zegt de behuizing is degelijker. de interne onderdelen zijn beter de accu is beter.

Maar meestal moet je daar dan ook wel voor betalen.

Terug
Bovenaan Onderaan