Verklaring?

• Onderwerp starter Onderwerp starter EvC
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 16
  • Weergaven 1212
E

EvC

Gast
Verouderd? Met deze versie?

59974120471ad-Schermafdruk_van_2017-08-18_21-31-04.png

59974142d2584-Schermafdruk_van_2017-08-18_21-31-22.png

Awel buurman,
Ben blij dat je meld!
The same hier...mijn kaartlezer wil ook niet werken,zo wel bij Pop als Win...pfffff.
Word er knettergek van.
Mvg
d'anvers

Firefox heeft met de 55 serie de add-ons veranderd.
Nieuwe add-ons moet aan bepaalde voorwaarden voldoen en ja, add-on makers moeten dan wel eerst weten hoe en wat.
Bij mij is alleen Disconnect al in de nieuwe uitvoering.

Had al beter van die beta versie weg gebleven pffff.
Mvg
d'anvers

55.02 is geen bèta versie, maar de officiële.
En er zijn meer veranderingen op komst vanaf versie 57.
Met de 55 versie heeft Firefox een nieuwe engine gekregen, die minder geheugen gebruikt en Firefox heel wat sneller heeft gemaakt.

De browser ondervindt verder geen problemen. Over die melding hoef ik me dus geen zorgen te maken.

Enkel is een nieuw onderdeel in Firefox daardoor uitgeschakeld.

Het is ook daarom dat ik afgelopen weekend met een maagdelijke Firefox onderweg was en dus mee kon maken wat al die advertenties op het NCF wel niet doen.
Inclusief het weer omhoog gaan in topic omdat de reclame vernieuwd is.
Hopeloos.
Dit forum blijft dan ook helemaal schoon!

Awel buurman,
Ben blij dat je meld!
The same hier...mijn kaartlezer wil ook niet werken,zo wel bij Pop als Win...pfffff.
Word er knettergek van.
Mvg
d'anvers

Als alternatief zou je de Palemoon browser kunnen installeren . lijkt helemaal op Firefox maar spijtig niet in het Nederlands
Als je hem in POP OS wil installeren open een terminalvenster en type volgende regels in

sudo sh -c "echo 'deb Index of /repositories/home:/stevenpusser/xUbuntu_17.04 /' > /etc/apt/sources.list.d/palemoon.list"

sudo apt-get update

sudo apt-get install palemoon

Voor Windows
Pale Moon Windows 64-bit downloads

Start Windows op weer problemen met FF kreeg deze melding....
599759faa309c-ff.PNG

Verwijderd teug install..maar werkt nog niet naar mijn zin!Het gaat Oprea worden denk ik.
@Swake ken palemoon ..maar doe niet mee aan Engels!
Mvg
d'anvers

Wat werkt nog niet naar je zin?
Ja buurman nu werkt FF op en top;
Naar uren en uren heb de boosdoener gevonden...namelijk Kaspersky free.Die grondig verwijderd en nu is kees klaar!
Verhaal is te lang om te melden.
Mvg
d'anvers

Even een tussenstand voor Firefox Linux.
uBlock Origin is snel aangepast:

59b00f078eabf-Schermafdruk_van_2017-09-06_17-05-52.png

Start Windows op weer problemen met FF kreeg deze melding....
599759faa309c-ff.PNG

Verwijderd teug install..maar werkt nog niet naar mijn zin!Het gaat Oprea worden denk ik.
@Swake ken palemoon ..maar doe niet mee aan Engels!
Mvg
d'anvers
je gaat waarschijnlijk op een site die geen https heeft of niet goed is ingesteld, je kan deze wel instellen door als uitzondering toe te voegen? heb dit ook voorgekregen toen ik ff installeerde

dat is mogelijk danvers want werk ook met kaspersky, toch raar dat je zulke pagina ziet verschijnen en geen melding van kaspersky zelf?????
Maar op elke site dat ik dan ging deed ik gewoon uitzondering toevoegen, zelfs deze site. en hoefde kaspersky niet uit te zetten of verwijderen
je kan dat ook uitzetten via die software zelf maar ja dan ben je ook niet beschermd?

zelfs deze site.
Inderdaad was hier ook.Als een AV me gaat zeggen dat piep niet veilig is of what ever, ja dan heb ik het gehad.
Dan weet ik beter als Kaspersky waar ik mee bezig ben!Komt er niet meer op.
Mvg
d'anvers

Terug
Bovenaan Onderaan