• De community van 'PiepComp Support - dat andere PC-Helpforum' staat voor u klaar, om hulp bij computerproblemen te geven,
    zoals traagheid, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen, crashes, updateproblemen en nog veel meer!

Opgelost Verhuizing vandaag - 27 september 2019.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abraham54

Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
1.986
Punten
113
Leeftijd
65
Hoe lang duurde het overzetten van de nameservers bij jou toen jij naar die Engelse host ging?

Edwin

Junior lid
Lid geworden
11 jul 2019
Waarderingsscore
39
Punten
18
Leeftijd
51
Website
sjedbb.com
Hoe lang duurde het overzetten van de nameservers bij jou toen jij naar die Engelse host ging?
In Nederland binnen een half uur tot een uur ongeveer de rest van de wereld is binnen een dag geregeld.

Abraham54

Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
1.986
Punten
113
Leeftijd
65
Vermoeden had ik al.

Black Tiger

Enthousiast
Lid geworden
6 aug 2018
Waarderingsscore
386
Punten
83
Website
www.satellitefun.org
In Nederland binnen een half uur tot een uur ongeveer de rest van de wereld is binnen een dag geregeld.
Heb je vermoedelijk geluk gehad dat je net voor de DNS updates van providers de wijziging gedaan hebt. Naamservers gaan normaliter niet zo snel.

Anjo

Vaak hier
Lid geworden
22 apr 2017
Waarderingsscore
110
Punten
43
Leeftijd
65
Als je bedoeling was om eea sneller te maken en dan mn voor mobiel gebruik, lopen de gebruikers dan nu ( of anders na 5-5) niet tegen de internetsnelheid van hun device aan?

Snelheid is leuk, super dat je er een prijsverhoging voor over hebt, maar hebben wij als gebruikers er nog wat aan?
Ik heb maar een 50Mbit down lijntje aan de voordeur ;-)

Abraham54

Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
1.986
Punten
113
Leeftijd
65
@Anjo - met snelheid doel ik op het sneller laden van de website!

macguy

Apple freak
Lid geworden
3 sep 2017
Waarderingsscore
464
Punten
83
Leeftijd
22

Roxmarie

Bekend gezicht
Lid geworden
28 mei 2019
Waarderingsscore
380
Punten
63
Ik had zelf meer verwacht van de verhuizing.
Alles gaat nu makkelijker - dat wel - met 6GB werkgeheugen en 8 processoren.
Maar de verwachte snelheidswinst is (er) nog niet.

Maar jullie weten ook dat dit volgend jaar gaat veranderen, dan komt dit forum op een server te staan die werkelijk snel is.
Dat wordt dan wel duurder, maar dat heb ik er voor over.
Het werkt toch prima @Abraham54
Het hoeft niet zoef.
Natuurlijk is het vervelend als het inloggen of navigeren tussen de onderwerpen lang duurt (seconden lang) zoals een tijdje terug.
Dus deze pluim is voor jou. Vangenpluim_1.gif

Black Tiger

Enthousiast
Lid geworden
6 aug 2018
Waarderingsscore
386
Punten
83
Website
www.satellitefun.org
Ik schreef ooit dat je nogal wat veel gefocussed was op snelheid, jij vond toen van niet maar het blijkt toch van wel.
Moet je natuurlijk zelf weten maar zoals je al schrijft kan dat ook in de kosten gaan lopen. Het ging al zo snel en tja misschien voor mobiel nog sneller willen? Achja het blijft een hobby en een hobby kost natuurlijk altijd geld, dat is ook logisch.
Dus doe rustig aan want het gaat nog maar om milliseconden en het is wel goed om een overweging te maken tussen kosten en misschien onzichtbare snelheidswinst. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan