Verdrietige mededeling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 23
  • Weergaven 2372
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteravond stond er nog ergens een discussie, gestart door Danvers: account. Daar is vannacht door 2 mensen meteen op geantwoord. Ik kan die discussie niet meer vinden!

Dat was zijn opzegging.
Dat is verplaatst naar een speciale map alleen toegankelijk voor Mods en Admins.
In die map komen alle opzeggingen te staan.

Jammer dat Danvers is vertrokken, hopelijk komt hij weer wel terug op dit forum.

Erg jammer we waren goed op weg met deze Linux man.

Danvers, buurman, mocht je dit nog lezen, in dit forum en achter de coulissen hebben we heel leuk samengewerkt.
Daar wil ik je hartelijk voor bedanken. :cool:

Heb er in verleden ook al eens ruzie mee gehad, maar ondertussen waren we beide dit al vergeten, vond hem toch een fijne kerel.

Ach Tosca, ruzie heeft iedereen wel eens en meestal kom je na afloop tot de conclusie dat ieder eigenlijk even veel schuld had. Ik persoonlijk vind ieder lid van dit forum erg aardig en ik wil er eigenlijk niemand van missen. Ook Danvers niet!

Beetje jammer dat je dat van een ruzie er nu weer bij moet halen terwijl je niet eens weet wat de oorzaak van zijn vertrek hier is.

En zo is het. Maar ik ben me er niet van bewust dat ik er ruzie bij haalde, hoor.

Beetje jammer dat je dat van een ruzie er nu weer bij moet halen terwijl je niet eens weet wat de oorzaak van zijn vertrek hier is.
rubensky hier treft kate geen schuld aan, ze reageerde louter op mijn berichtje?En ik heb wel vermeld (het verleden)
Maar goed de echte reden gaan we nooit weten, of hij moet het ons zelf vertellen?
Maar enfin toch vind ik ondanks alles spijtig dat hij zijn lidmaatschap heeft opgezegd, en dit meen ik van harte

toska

Hopelijk gaat hij ons zo missen dat hij snel weer terug komt ;)

Het is even wennen, hoor: een forum! Danvers ging weg, maar zo grondig, dat had ik niet verwacht. Voor jullie, als fervente forumleden, is het volgende natuurlijk heel logisch, maar ik ben toch verbijsterd als ik zie dat zijn blog (met die leuke foto!) ook meteen naar de eeuwige jachtvelden is verdwenen.
Ik heb op mijn profielpagina aangegeven dat ik mijn blog alleen laat lezen door de leden. En als ik plotseling besluit om weg te gaan, nou dan mogen jullie mijn blog houden! Als je het nu mag lezen, mag je dat ook als ik weg ben. Maar natuurlijk kan Danvers gezegd hebben dat die blog weg moest, en dan verandert het.
Ik ben echter heel erg bang dat dit 'verwijderen' in het inwendige van een forum zit en automatisch naar boven komt. Gelukkig hebben we de muziek in de luie stoel nog. En zelfs de prive-berichten zijn er nog!
Ik zal er wel eens aan wennen: virtueel betekent eigenlijk heel weinig. Maar.....wil ik daar wel aan wennen?

Het is even wennen, hoor: een forum! Danvers ging weg, maar zo grondig, dat had ik niet verwacht. Voor jullie, als fervente forumleden, is het volgende natuurlijk heel logisch, maar ik ben toch verbijsterd als ik zie dat zijn blog (met die leuke foto!) ook meteen naar de eeuwige jachtvelden is verdwenen.
Ik heb op mijn profielpagina aangegeven dat ik mijn blog alleen laat lezen door de leden. En als ik plotseling besluit om weg te gaan, nou dan mogen jullie mijn blog houden! Als je het nu mag lezen, mag je dat ook als ik weg ben. Maar natuurlijk kan Danvers gezegd hebben dat die blog weg moest, en dan verandert het.
Ik ben echter heel erg bang dat dit 'verwijderen' in het inwendige van een forum zit en automatisch naar boven komt. Gelukkig hebben we de muziek in de luie stoel nog. En zelfs de prive-berichten zijn er nog!
Ik zal er wel eens aan wennen: virtueel betekent eigenlijk heel weinig. Maar.....wil ik daar wel aan wennen?
Dat gevoel heb ik ook, net of ie er niet meer is. Zoals het gegaan is, is niet de wijze waarop ik het gedaan had. Hoop niet dat er ernstige zaken aan de hand zijn!
Hoop ook niet dat forum aangelegenheden, de reden is geweest. Danvers bracht veel input, wat betreft Linux en andere interessante onderwerpen!
Virtueel, het woord zegt het al!

Soms kunnen twee forumleden niet zo goed door een deur. Wederzijds respect is daardoor lastig.
Danvers liet tussen de regels door blijken waar de schoen wrong en met wie.
Negeren kende zijn grenzen en de beslissing om het forum te verlaten was blijkbaar de enige oplossing.
Tot zover enige openheid om speculaties te voorkomen.

Er valt nu inderdaad een gat wat betreft nieuwsvoorziening. Danvers deed dat met verve op een breed gebied, en dat wordt voelbaar gemist.

Je hebt op alle punten gelijk en als ik had gekund, had ik er iets aan gedaan!! Maar dat was niet mijn terrein, nietwaar.
Maar het zit me niet lekker. En we zullen hem missen.

Soms kunnen twee forumleden niet zo goed door een deur. Wederzijds respect is daardoor lastig.
Danvers liet tussen de regels door blijken waar de schoen wrong en met wie.
Negeren kende zijn grenzen en de beslissing om het forum te verlaten was blijkbaar de enige oplossing.
Tot zover enige openheid om speculaties te voorkomen.

Er valt nu inderdaad een gat wat betreft nieuwsvoorziening. Danvers deed dat met verve op een breed gebied, en dat wordt voelbaar gemist.
Helaas merkte ik dat ook wel een beetje. Deur posten zijn tegenwoordig ook wel HEEL nauw!

Je hebt op alle punten gelijk en als ik had gekund, had ik er iets aan gedaan!! Maar dat was niet mijn terrein, nietwaar.
Maar het zit me niet lekker. En we zullen hem missen.
Mij zit het al helemaal niet lekker, Kate, mijn Linux sparring maatje is weg. Op een leuke manier voedden we elkaars nieuwsgierigheid.
Een regeling treffen om een onderling conflict te voorkomen is voor het forumbeheer dan ook uiterst lastig of onmogelijk.
Mocht de persoon waarover het gaat zich aangesproken voelen...

Zeker voel ik me aangesproken . Iedereen mag gerust weten dat Danvers goede vrienden geweest zijn . Waarom hij mijn vijand geworden is heb ik nog altijd het raden naar . Als ik in de weg loop mag men mij hier gerust verwijderen .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan