Ik heb het verzoek van Danvers om zijn lidmaatschap op dit forum wegens persoonlijke redeneren, gehonoreerd.
We zullen hem missen.
We zullen hem missen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rubensky hier treft kate geen schuld aan, ze reageerde louter op mijn berichtje?En ik heb wel vermeld (het verleden)Beetje jammer dat je dat van een ruzie er nu weer bij moet halen terwijl je niet eens weet wat de oorzaak van zijn vertrek hier is.
Dat gevoel heb ik ook, net of ie er niet meer is. Zoals het gegaan is, is niet de wijze waarop ik het gedaan had. Hoop niet dat er ernstige zaken aan de hand zijn!Het is even wennen, hoor: een forum! Danvers ging weg, maar zo grondig, dat had ik niet verwacht. Voor jullie, als fervente forumleden, is het volgende natuurlijk heel logisch, maar ik ben toch verbijsterd als ik zie dat zijn blog (met die leuke foto!) ook meteen naar de eeuwige jachtvelden is verdwenen.
Ik heb op mijn profielpagina aangegeven dat ik mijn blog alleen laat lezen door de leden. En als ik plotseling besluit om weg te gaan, nou dan mogen jullie mijn blog houden! Als je het nu mag lezen, mag je dat ook als ik weg ben. Maar natuurlijk kan Danvers gezegd hebben dat die blog weg moest, en dan verandert het.
Ik ben echter heel erg bang dat dit 'verwijderen' in het inwendige van een forum zit en automatisch naar boven komt. Gelukkig hebben we de muziek in de luie stoel nog. En zelfs de prive-berichten zijn er nog!
Ik zal er wel eens aan wennen: virtueel betekent eigenlijk heel weinig. Maar.....wil ik daar wel aan wennen?
Helaas merkte ik dat ook wel een beetje. Deur posten zijn tegenwoordig ook wel HEEL nauw!Soms kunnen twee forumleden niet zo goed door een deur. Wederzijds respect is daardoor lastig.
Danvers liet tussen de regels door blijken waar de schoen wrong en met wie.
Negeren kende zijn grenzen en de beslissing om het forum te verlaten was blijkbaar de enige oplossing.
Tot zover enige openheid om speculaties te voorkomen.
Er valt nu inderdaad een gat wat betreft nieuwsvoorziening. Danvers deed dat met verve op een breed gebied, en dat wordt voelbaar gemist.
Mij zit het al helemaal niet lekker, Kate, mijn Linux sparring maatje is weg. Op een leuke manier voedden we elkaars nieuwsgierigheid.Je hebt op alle punten gelijk en als ik had gekund, had ik er iets aan gedaan!! Maar dat was niet mijn terrein, nietwaar.
Maar het zit me niet lekker. En we zullen hem missen.