verbruik van gb op een website

ik heb een website en ik zou willen weten hoeveel gb mijn website in zijn geheel al heeft verbruikt?want hier geraak ik niet aan uit?

Diskruimte (MB)
ongelimiteerd​
Bandbreedte (GB)
9.2531​
ongelimiteerd​
E-mails
3​
ongelimiteerd​
Ftp accounts
4​
ongelimiteerd​
Databases
1​
ongelimiteerd​
Inodes
256635​
1000000​

Black Tiger

Moderator
Team lid
Lid geworden
6 aug 2018
Reactiescore
1.044
Punten
468
Website
www.satellitefun.org
OS
Windows 10 Pro
AV
AVG
FW
Windows Firewall
Dat ligt er aan of dat in MB of in KB geteld wordt, maar dat staat er bij. Wat begrijp je precies niet?
1000 MB is 1 Gigabyte eenvoudig gezegd.

Aan webruimte, dus op de harde schijf van de server zal ik maar zeggen, is momenteel bijna 8,8 Gigabyte in gebruik.
Dus als je een backup van je website zou willen maken, gewoon met FTP downloaden zal ik maar zeggen, dan moet je op je harde schijf 9 Gigabyte vrij hebben op zijn minst.

De bandbreedte hoef je niet naar te kijken, is niet vreselijk veel, bijna 10 Gigabyte, maar dat is alleen het verkeer, dus bezoeken van je site en downloads naar je site toe en dat soort dingen.

Is deze uitleg voldoende of let anders eens uit wat je bedoeld?

toska

Bekend Lid
Lid geworden
28 aug 2016
Reactiescore
232
Punten
193
Leeftijd
57
Website
www.games4you.be
OS
Windows 10 en 8.1
Is voldoende ik weet dat 1000mb 1 gb is hoor maar dit wist ik niet 8797.4 die ,4 daarachter was voor mij een vraagteken

Black Tiger

Moderator
Team lid
Lid geworden
6 aug 2018
Reactiescore
1.044
Punten
468
Website
www.satellitefun.org
OS
Windows 10 Pro
AV
AVG
FW
Windows Firewall
die ,4 daarachter was voor mij een vraagteken
Dat komt omdat de weergave van cijfers nog in het Engels staat want er staat punt 4 dus .4 terwijl het ,4 moet zijn. Dat zie je ook goed bij de bandbreedte waar achter de duizendtallen een komma staat 9, in plaats van 9. zoals het zou moeten.

Feitelijk zou daar dus 8.797,4 moeten staan. 8.797 MB en die ,4 is dus 400 KB.

Bovenaan Onderaan