veranderen van account

pinokio

PCS Lid
OS
windows11
AV
macfee internet security
FW
macfee firewall
ik heb onlangs mijn desktop aan mijn vriendin gegeven, maar met mijn account erop, ik zou die van mij willen verwijderen en een account aanmaken op haar naam.

Hoe ga je best te werk? en hoe maak ik haar dan administrator van die desktop?
Want ik zo op mijn andere laptop windows11 er weer willen opzetten, maar ik merk dan dat dit problemen geeft, als ze zich aanmeld?

Last edited:
@pinokio Met gulle gever doel ik op je actie om je desktopcomputer aan je vriendin te geven.
Als ik dat zou kunnen doen, dan zet ik er eerst een schone Windows op.

ik zou die van mij willen verwijderen en een account aanmaken op haar naam.
Gewoon zoals Abraham zegt.
Eerst met jouw account inloggen.
Dan via gebruikersaccounts een nieuw account maken op haar naam.
Wijzig daarna dat account zodat dit ook een administrator account is.
Als dat gebeurt is start je opnieuw op en log je in met haar naam.
Dan ga je weer naar gebruikersaccounts en verwijder je jouw account. Klaar is kees.

Als je nog persoonlijke documenten of afbeeldingen er op hebt staan die je liever eerst weg wilt hebben of backuppen, moet je dat uiteraard doen voordat je jouw account verwijderd.
Aangezien ik aan neem dat je jouw vriendin vertrouwd is terug naar fabrieksinstellingen niet nodig.

Gewoon zoals Abraham zegt.
Eerst met jouw account inloggen.
Dan via gebruikersaccounts een nieuw account maken op haar naam.
Wijzig daarna dat account zodat dit ook een administrator account is.
Als dat gebeurt is start je opnieuw op en log je in met haar naam.
Dan ga je weer naar gebruikersaccounts en verwijder je jouw account. Klaar is kees.

Als je nog persoonlijke documenten of afbeeldingen er op hebt staan die je liever eerst weg wilt hebben of backuppen, moet je dat uiteraard doen voordat je jouw account verwijderd.
Aangezien ik aan neem dat je jouw vriendin vertrouwd is terug naar fabrieksinstellingen niet nodig.
uiteraard vertrouw ik die en er staat niets belangrijks op,had op voorhand alles verwijderd en aangezien ik geen geheimen heb voor haar, hoefde dat nog niet eens ik ga dat account gewoon verwijderen, oja haar account is al aangemaakt de bedoeling is dat ik mijn account verwijder, meer hoeft er niet te gebeuren

Back
Top Bottom