vdls

• Onderwerp starterVerwijderd forumlid 98
  • Startdatum
  • Reacties 6
  • Weergaven 633
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd forumlid 98

Guest
@abe
In verband met dit topic .
Is wel glasvezel tot aan de woning hoor,heb ik ook vermeld in het topic!!
@Swake,
Speciaal voor een kemel die muziekliefhebber is
Durf je zo iets weer niet hier posten?Heb effe overlegt met mijn collega...die zegt toch ook dat je verhaal van doorvoer niet klopt!
Marja beter 2 kemels zeker!
Van muziek ken ik inderdaad veel meer als gij!.
Als we maar eens kunnen lachen he.....

Ben ik verplicht om van jullie moderator dit te pikken ?Op wat slaagt het?je kan het hier nog altijd vertellen hoor Swake!
Te laf om het hier te posten ?Mag toch vragen graag een uitleg over die doorvoer of niet soms?
Wat denk jij jonge dame?

Ik ga voor de goede order van dit forum , aan dit topic niet deelnemen .
Als je collega zegt dat mijn verhaal niet klopt , dan is dat zijn mening en kan ik daar gerust met leven .

Ik ga voor de goede order van dit forum , aan dit topic niet deelnemen .
Antwoord van iemand die gewoon niet meer weet wat zeggen toch.
Hou dan je belachelijke afbeeldingen en onzin video ook maar zo....of wees één vent en post hier toch!
Wie is blijven doorgaan in het topic?Enkel gij als je # 13 had gelezen ,was ik toch duidelijk of niet soms?

VDSL is een techniek die mogelijk is tot tot een straal van 2100 meter.
Bij ADSl is die straal veel groter.

VDSL wordt mogelijk gemaakt door vanuit een telefoon centrale een glasvezelverbinding te maken met een "wijkkast" van waaruit dan de telefoonlijnen voor dat gebied de VDSL techniek aankunnen en veel sneller internet mogelijk is via ADSL.

Het heeft nu niets met ADSL of VDSL te maken maar je kan het er wat met vergelijken . En het is ADSL en VDSL en geen ADLS of VDLS .
Een technieker van Eandis is hier vanmorgen bij me langsgeweest om me te komen informeren dat er werken zullen uitgevoerd worden aan het elektrisch distributie netwerk . Voor tweefazige stroom blijft die behouden op 230 V . Voor driefazige stroom zal de spanning opgevoerd worden naar 400 volt . Buiten op straat en waar de elektriciteit binnenkomen gaat men dan ook dikkere kabels leggen .
De persoon heeft me ingelicht dat de binneninstallatie (meterkast) ook zal vervangen worden (kosten van eandis) , maar hij heeft me ook over wat meer ingelicht .
Zo heb ik te horen gekregen , we gaan ook uw zekeringskast controleren of die eventueel moet vervangen worden (op kosten van eandis) . En we gaan ook controleren of uw apparaten die op driefazige wisselstroom werken moeten aangepast worden (elektrisch fornuis) .
Ik kon tegen die technieker gezegd hebben, met uwe zever en onzin allemaal , mijn elektrisch fornuis daar moet niets bij aangepast worden , blijf daar maar af . Ok zegt de technieker geen probleem , als uw elektronisch fornuis achteraf defect is , is dat niet op onze verantwoordelijkheid , wij hebben er u van op de hoogte gebracht .
En ik heb jou in dat topic gevraagd , als er bij jou geen glasvezel binnenkomt , die technieker bij u een modem komen plaatsen is die alleen voor glasvezel geschikt is . ik heb hierop antwoord gekregen , ja die technieker zal het zeker beter weten dan jij zeker wat hij moet doen .

Hou dan je belachelijke afbeeldingen en onzin video ook maar zo....of wees één vent en post hier toch!

Tja als ik een bericht post met youtube video en jij neemt dit persoonlijk zonder ik zelf een naam citeer , dan is dat jouw probleem , maar niet het mijne .;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan