Van Gmail.com naar ???

perloc

R.I.P.
Lid geworden
19 juni 2017
Waarderingsscore
37
Punten
0
OS
Windows 10
AV
Windows defender
FW
Win10 Firewall
Ik heb geen vaste verbinding met Internet.
Ik gebuik tot nu toe gmail.com. Dat heeft een betrekkelijk voordeel: je kunt op elke computer je mailboxen bekijken. Maar ook voor mij een groot nadeel.
Als ik in de inbox een mail ontvang en ik zend een mail terug, dan gaat mijn bericht van de inbox naar de outbox samen met mijn verzonden mail.
Ik vind dat een buitengewoon vervelende mix-up: wat in de inbox staat moet in de inbox blijven, evenals wat in de outbos staat!!
Dat deed Outlook Express van Windows en dat beviel me stukken beter. Vanaf dat ik gmail ben gaan gebruiken heb ik me daaraan geërgerd.
Ik heb Win7 op mijn laptop. Ik wil een email syeteem zoals dat was in Outlook Express.
Bovendien wil ik dan alle boxen, voornamelijk in- en outbox weer gescheiden van gmail naar het nieuwe Email programma transporteren.
Wie kan me vertellen hoe ik dat voor elkaar kan krijgen!!!
MVG perloc

Heeft het niets met de samenvoegen van de E-mail te maken en de bijbehorende instellingen die je kan doen wanneer je via het web op Gmail inlogd?

Wellicht deze ? (wordt iig door héél erg veel mensen gebruikt) : Klik

Het exporteren vanuit Gmail naar Outlook.com gaat zo : Klik

Quandor en EvC bedankt voor de links!!
Achteraf heb ik van de transfer maar afgezien omdat ik me niet had gerealseerd dat je dan ook je Email adres moet veranderen voor al je kontakten. Dat is teveel vervlochten.
MVG perloc

Terug
Bovenaan Onderaan