Gezondheid Vaccins tegen corona

grotesmurf

Bekend Lid
Lid geworden
17 jan 2020
Reacties
453
Reaction score
218
Punten
43
Leeftijd
60
OS
Win xp/Win7/Win10
Ben het helemaal met Dijkhoff eens,als bijna niemand die prik neemt zitten jullie over een jaar nog zo te klooien,bedrijven kapot,geld van de staat op........denk daar maar eens over na.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
19.820
Reaction score
4.458
Punten
113
Leeftijd
66
OS
Windows 10 Professional x64
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
Windows Firewall
Ik verwacht de nodige problemen.
Het gaat er om, dat elke batch aan vaccinaties die ons land binnen komt maar voor een kleiner deel van de bevolking zal zijn.
En dan moet je het aantal beschikbare vaccinaties eerst door twee delen, om te weten te komen hoeveel mensen ermee geholpen kunnen worden. De vaccinatie moet na vier weken na de eerste vaccinatie herhaald worden.

Roxmarie

Moderator
Team lid
Lid geworden
28 mei 2019
Reacties
3.134
Reaction score
1.662
Punten
113
OS
Windows 10 home
AV
Kaspersky Security Cloud
FW
Windows beveiliging
Ik kan er niet op wachten, liever gisteren dan overmorgen.

Black Tiger

Moderator
Team lid
Lid geworden
6 aug 2018
Reacties
4.022
Reaction score
794
Punten
113
Website
www.satellitefun.org
OS
Windows 10 Pro
AV
AVG
FW
Windows Firewall
Het RIVM was duidelijk: mondkapjes voegen weinig toe als je je aan de afstandsregels houdt.
Exact, en aangezien men zich veel te weinig aan die afstandsregels houdt voegen ze dus wel het een en ander toe.

Ik ben het overigens ook niet met Dijkhoff eens. Het is heel goed dat mensen zich afvragen of ze wel of niet meteen dat vaccin moeten nemen.
Er wordt te weinig over bijwerkingen nagedacht. Bij de eerste test was er al iemand totaal verlamd. Dat zullen ze nu wel misschien verbetert hebben maar er is nog onvoldoende getest.
Om er nu een algemene discussie over te maken gaat misschien wat ver maar is niet bizar. Je wilt er immers niet zieker van worden. Of als je nu niets hebt er niet ziek van worden. Er zullen toch velen zijn die het vaccin graag of snel gaan nemen.
Daar is ook best iets voor te zeggen, net zoals er ook argumenten zijn om dat niet te doen, in elk geval niet meteen in het begin.

Bovenaan Onderaan