Sorry maar ik heb nog een vraagje.
Ik heb in de cyrillic tabel alle decimalen en heximale getallen en letters van elk cyrillisch(russisch) character opgeschreven.
Nu weet ik dat in de utf-8 codering de cyrillische tekens bestaan uit 2 bytes(8 bits x2) .
Dus voor een cyrillisch character moeten er twee bytes worden gebruikt. Wil dit zeggen dat voor voor de Russische Capital letter Д zowel de dec getallen als ook de hex getallen en letters worden gebruikt?
Voorbeeld: Д dec 1044 hex 0414
Hier mijn antwoord op uw eerst reactie .
--
Absoluut niet! Als je eigenwijs wilt zijn moet je dat zelf weten. Maar open dan het bestand maar eens met een andere browser of ververs maar eens dan zul je wel zien dat er geen verandering is.
Als wat jij doet mogelijk zou zijn online, dan zou je van iedereen de webpagina's kunnen veranderen, dat zou nogal eens lachen zijn. Wat jij doet is feitelijk je lokale temp/cache van die pagina wijzigen maar online gebeurt er net niks.
Doe na die verandering maar eens ctrl-F5 of kijk in een andere browser dan zie je dat er niets veranderd is. Het is zoals ik schreef alleen een lokale wijziging.
Ik wil niet zeggen dat je het mis hebt, het is juist hetgeen je schrijft hierover. Maar ik wil alleen duidelijk maken wat ik heb gedaan en hoe ik dat heb gedaan.
Ik denk wel dat je mijn sreenshot hebt gezien waarop de titel " Welcome to my website "is gewijzigd in een Russiche titel "Дискотека-Музыка в воздухе". Dit heb ik dus online gedaan in de broncode, ik surf met google.be naar de titel "Welcome to my website"
WELCOME TO MY WEBSITE users.telenet.be › gilbert.van.rumst
Een uitstekend Windows programma is Audacity 2.4.2 installer (includes user manual) Er is ook Audacity 2.4.2 zip file – smaller download (without user manual).
en klik met de rechtermuisknop op deze titel. In de context kies ik voor "Inspecteren" en daarna ga ik naar de attribute src waar de Nederlandse titel staat aangeduid. Ik klik op de drie puntjes aan de linkerzijde of klik rechts en kies de optie edit to HTML.
WELCOME TO MY WEBSITE of ik selecteer de titel met de rechtse knop en kies "edit text" en klik daarna op "knippen". Na het knippen van de Engelse titel Welcome to my website" zie je dat de Engelse title Welcome to my website verdwenen is en alleen de bijgaande tekst nog online staat. Ik typ dan de cyrillische titel tussen <span> en </span> .
Zoals je ziet staat nu de cyrillische titel in de plaats van de engelse title in de browser. Hierdoor heb ik me vergist en dacht ik dat de index.html webpagina was veranderd. Ook de bijbehorende tekst is gewijzigd ten opzichte van de vorige titel.
Welcome to my website.
Hier wordt dus wel getoond dat je de broncode online kunt wijzigen van een webpagina. Het resultaat is niet wat ik heb beoogd, dat de vorige index.html webpagina zou zijn verdwenen of overschreven. Dit is niet zo!
Ik heb dus niet lokaal de wijziging aangebracht in microsoft expression web 4,maar online in de internet explorer browser van Windows 10. Sorry voor het misverstand, maar vermits de title online wel kan worden gewijzigd door in de broncode met edit as html te gebruiken, was dit misleidend en gaf het de indruk dat de webpagina kon worden gewijzigd en gedeleted.(zie bijlagen)
Ik heb de geschiedenis in internet explorer en microsoft edge gewist, maar de vorige index.html blijft behouden en verschijnt telkens weer. Deze index.html staat niet meer in de lokale en in de externe site,ook niet in de folderlist van microsoft expression web 4.
Hij wordt dus niet meer opgeladen met FileZilla en toch verschijnt hij telkens online in de browser van Windows 10. Begrijpe wie begrijpe kan. Ik alleszins niet. Vermits Vermits je van temp en cache spreekt, zou het dan kunnen dat de index.html op de cache staat van de server waar de abonnee" niet bij kan. Een nieuwe index.html webpagina kan dus niet worden gemaakt, maar kan de originele index.html webpagina worden gewijzigd?
Een medewerkster van Telenet zei me dat het volledig leeg maken van de gratis webruimte een half jaar kan duren, voordat alle linken met andere browsers zijn weggewerkt
en spaties worden naar %20 vertaald
ja dat gebeurt ook op mijn websites dat de spaties met %20 worden aangeduid in de broncode .
Voor de quota wordt er alleen geteld wat er online op de server staat, niet wat er op je pc staat. Als je een database hebt wordt deze veelal ook meegeteld.
Je moet echter wel alles tellen, dus niet alleen wat er in je website pagina staat maar ook in je _vti_pvt etc. als je die geupload hebt, dus echt alles. Zal misschien dan eerder 27 mb zijn, maar als je quota meldingen krijgt, dan moet er ergens nog iets meer staan.
Als ik kijk in de mappen _vti_pvt en _vti_cnf dan zijn het bij elk bestand maar enkele luttele bytes. En je ziet op de printscreen dat er wel een lijst te zien is van de Verkenner, maar geen extra mappen voor mijn website.
Ik ga er van uit dat je weet hoe je een tekstbestand moet maken, gewoon htaccess.txt maken dus.
Ik schreef ook htaccess.txt en niet htaccess.text in mijn bericht
[/QUOTE]
Een tekst bestand maak ik in Wordpad of kladblok. Ik weet niet wat ik als tekst moet schrijven in wordpad ? Na het schrijven van de tekst sla ik deze op met "opslaan als" en kies de extensie "htaccess.txt",ja ik schreef text, je merkt dus goed dat ik een leek ben in deze materie.
Ik veronderstel dus als jij de index.html of home.html webpagina wil verwijderen in jouw website je dit niet kan en je afhangt van de provider waarbij je host. Is dit juist?
Dit is momenteel de toestand op mijn gratis 50 MB webruimte bij Telenet.
Website aanmaken
Stappen
1. Gebruikersgegevens
2. Website Gegevens
3. Bevestiging
Je kunt geen extra website aanmaken omdat je huidige website reeds alle webruimte in beslag neemt! Je kunt je webruimte uitbreiden zodat je een extra website kan aanmaken.
De medewerkster van Telenet belde en zei dat het lang zou duren voor mijn huidige website zal verwijderd zijn van mijn gratis webruimte 50 Mb.
Mijn huidige website Welcome to my website is dus volledig vol en ze kunnen deze webruimte "zogezegd" niet leegmaken, zodat ik een nieuwe website zou kunnen plaatsen.
Met smoesjes dat het een half jaar zal duren voordat de links van mijn website over heel de wereld zullen zijn verwijderd ,proberen ze me dus te laten betalen door de webruimte te laten uitbreiden mits betaling.
Dan pas kan ik weer een nieuwe website met nieuwe index.html uploaden op de Telenet server.
Voilà mijn frank is gevallen. Als je weet dat ik een Telenet abonnement Wigo heb waarmee ik beschik over 200 gb upload, en ik per maand slechts 20 gb verbruik, dan hoor je ze niets opmerken. Natuurlijk zolang het in hun voordeel is piepen ze niet.
grtz,
cooper
[url=https://postimg.cc/SJkBxTrQ][/URL]
[url=https://postimg.cc/R6n2Y2T9][/URL]
[url=https://postimg.cc/4KjSpBR0][/URL]
[url=https://postimg.cc/crTkFsNw][/URL]
[url=https://postimg.cc/yDbQzvxN][/URL]
[url=https://postimg.cc/JDmdTtt3][/URL]