Upgrade naar XenForo 2.3

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
2 augustus 2016
Punten
113
Leeftijd
70
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender
FW
Windows Firewall
Omdat het erg rustig is, overweeg ik vanmiddag dit forum naar XenForo 2.3 te upgraden.

Dit forum is inmiddels voorbereid voor de upgrade naar XenForo 2.3.
Een aantal add.ons die tot nu toe voor de snelheid van dit forum verantwoordelijk waren, zijn er niet meer.

Ook de XenForo Defaultstyle is niet meer aanwezig, want er zijn twee varianten Defaultstyle in XenForo 2.3.

De upgrade is vlot gegaan.

Nu wordt het nieuwe NL-taalpakket geïnstalleerd.
Is gedaan.
Maar vreemd genoeg zijn de nieuwe Default stijlen niet meegekomen met de upgrade.

Het is me gelukt de nieuw Default stijlen uit PiepCompTest te halen en te installeren.

Als je nu kiest voor Default style, dan start waarschijnlijk de donkere variant op.
Links onder vind je nu een nieuw gegeven - een rondje.
Klik daarop om van donker naar licht te gaan en en om de gewenste kleur vast te stellen.

Tot nu zijn er elf pagina´s met serverproblemen.
Ook de Nederlandse vertaling loopt compleet mank, iets wat ik niet begrijp, daar diezelfde vertaling op PiepCompSupport wel goed werkt.

Wat ik kan doen, nu ik over de nieuwste importer beschik, is dit forum importeren in Windows op PiepCompSupport.

Ook de Nederlandse vertaling loopt compleet mank
Ik kreeg hier de reply optie niet bij het selecteren van deze tekst, maar dat hoeft niet aan 2.3 te liggen.
Maar wat gaat er dan mis met de vertaling?

Server problemen kunnen evt. addons zijn.

Ik kreeg hier de reply optie niet bij het selecteren van deze tekst, maar dat hoeft niet aan 2.3 te liggen.
Maar wat gaat er dan mis met de vertaling?

Server problemen kunnen evt. addons zijn.

Ohnee, gaat echt niets, mis, als ik op "post reply" klik, krijg ik opeens een multiquote te zien terwijl ik die niet gebruikt heb.
Dat is dus wel een dingetje.

Wat gaat er mis met de vertaling?

Ohnee, gaat echt niets, mis, als ik op "post reply" klik, krijg ik opeens een multiquote te zien terwijl ik die niet gebruikt heb.
Dat is dus wel een dingetje.

Wat gaat er mis met de vertaling?

Alles is nu klaar om te gaan importeren.
Ik zal dit forum voorlopig sluiten en hoop weer snel online te zijn.

Maar vier keer?
Nja "maar".... ik vind dat nogal wat. Maar schijnt nu wel weer goed te werken.
Behalve dat ik weer moest inloggen en zo te zien de thema's niet of nog niet werken.

Ook ergens iets mis gegaan want ik kreeg 4 pagina's nieuwe berichten terwijl er feitelijk maar 2 nieuw waren. Cookie issue?

Terug
Bovenaan Onderaan