update 1709 Win10

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd forumlid 50
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 16
  • Weergaven 1210
V

Verwijderd forumlid 50

Gast
wie heeft er al update 1709 van Win10 op pc of laptop staan ?

Jep, al op 4 pc's ... piece of cake. De meeste heb ik wel via het Media Creation Tool gedaan (usb-stick maken, bestanden copieren naar een map op de HDD/SSD en van daaruit setup starten als admin right-click). Afhankelijk van het toestel duurt het 30min tot 2 uurtjes. Succes

Jep, al op 4 pc's ... piece of cake. De meeste heb ik wel via het Media Creation Tool gedaan (usb-stick maken, bestanden copieren naar een map op de HDD/SSD en van daaruit setup starten als admin right-click). Afhankelijk van het toestel duurt het 30min tot 2 uurtjes. Succes

Hoe noemt Microsoft dat ? een Update .
Je kan dit al eerder een upgrade noemen .

Hallo,

Het is zeker geen update maar een Versie verandering, dit willen ze 2 maal per jaar gaan doen in plaats van een naam-verandering zoals eerst ging.
Van Windows 1.0 t/m Windows 10 Versie 1709 (build van besturingssysteem 16299.19) hier nog leuk om alle versie door te lezen: PC Tips - Windows geschiedenis, Versies van Windows door de jaren heen | WebSonic

Dus als het goed is blijven we nu de naam Windows 10 houden allen het Versie nummer gat steeds veranderen.
Ik heb hem via hier gehaald: Download Windows 10
Bij mij heeft alles bij elkaar van downloaden tot bureaublad 1 uur geduurd dus neem er de tijd voor, dit heeft vooral te maken hoe snel je pc is.
Tot nu toe gelukkig geen problemen ondervonden.

Nou, ik heb hem, hoor. Het duurde uren, maar dan heb je ook wat!

Ik heb er nooit over nagedacht of het mee of tegen zou vallen. Maar ik was vooral benieuwd of mijn apps weer gerepareerd zouden zijn. En dat was het geval!
Verder vind ik het best, zo'n update en ik moet nog ontdekken wat er allemaal voor wonderschoons over me gekomen is.
Maar daar is nu het weekend voor.
Het eerste wat me al zo opviel was een nieuwe app: karaoke! Tjonge, daar doe je het voor, nietwaar!!! Ik ga ze hier in het weekend eens vergasten op mijn karaoke-optredens!

Ik heb er nooit over nagedacht of het mee of tegen zou vallen. Maar ik was vooral benieuwd of mijn apps weer gerepareerd zouden zijn. En dat was het geval!
Verder vind ik het best, zo'n update en ik moet nog ontdekken wat er allemaal voor wonderschoons over me gekomen is.
Maar daar is nu het weekend voor.
Het eerste wat me al zo opviel was een nieuwe app: karaoke! Tjonge, dáár doe je het voor, nietwaar!!! Ik ga ze hier in het weekend eens vergasten op mijn karaoke-optredens!

ga dit weekend of de herfstvakantie de update 1709 doen. volgende jaar stap ik op een MBA ik ben Win10 beu

Ik wil je graag begrjipen, maar ik val hierbij helemaal stil. Zie ik het nu goed: je bent Win10 beu omdat dit op een tablet kan zitten? Ik heb niks met een tablet, maar Win10 kan daar niks aan doen, hoor. De stakker! Op mijn laptop ben ik heel blij met die Win10.

En dan dat Macbook air 13inch: is dat een laptop? Air doet me aan lucht denken, dus het zal wel een luchtgeveerde laptop zijn! En 13 inch, ja ik denk nog in cm en dus kan 13 inch voor mij alles zijn.

Je ziet het Macguy, je kunt me nog heel wat leren al heb ik dan Win10, versie 1709 (waar ik heel trots op ben) en je moet het maar simpeler uitleggen voor me.

Ik wil je graag begrjipen, maar ik val hierbij helemaal stil. Zie ik het nu goed: je bent Win10 beu omdat dit op een tablet kan zitten? Ik heb niks met een tablet, maar Win10 kan daar niks aan doen, hoor. De stakker! Op mijn laptop ben ik heel blij met die Win10.

En dan dat Macbook air 13inch: is dat een laptop? Air doet me aan lucht denken, dus het zal wel een luchtgeveerde laptop zijn! En 13 inch, ja ik denk nog in cm en dus kan 13 inch voor mij alles zijn.

Je ziet het Macguy, je kunt me nog heel wat leren al heb ik dan Win10, versie 1709 (waar ik heel trots op ben) en je moet het maar simpeler uitleggen voor me.

om het duidelijk te ik wil heel graag overstappen op Apple

Tja, dat zeggen mijn kleinkinderen ook, maar die zeggen het omdat het een duur ding is, andere leerlingen zo'n ding hebben en ze niet onder willen doen. Jammer is wel, dat hun ouders het niet willen betalen en ze dus karweitjes doen om te sparen.

Ik weet het natuurlijk niet, maar voor datgene wat ik hier op mijn laptop kan, is Windows prima en voldoende. En op mijn telefoon hoef ik dit allemaal niet. Heb je voor school een Apple nodig? Want dan zie je natuurlijk de voordelen. Ik dacht eigenlijk dat Windows veel universeler was, terwijl Apple alleen maar te koppelen was aan andere Apple apparaten, en dan ben je financieel toch de pineut. Of zie ik dat verkeerd?

Tja, dat zeggen mijn kleinkinderen ook, maar die zeggen het omdat het een duur ding is, andere leerlingen zo'n ding hebben en ze niet onder willen doen. Jammer is wel, dat hun ouders het niet willen betalen en ze dus karweitjes doen om te sparen.

Ik weet het natuurlijk niet, maar voor datgene wat ik hier op mijn laptop kan, is Windows prima en voldoende. En op mijn telefoon hoef ik dit allemaal niet. Heb je voor school een Apple nodig? Want dan zie je natuurlijk de voordelen. Ik dacht eigenlijk dat Windows veel universeler was, terwijl Apple alleen maar te koppelen was aan andere Apple apparaten, en dan ben je financieel toch de pineut. Of zie ik dat verkeerd?

daar voor ben aan het sparen ;)

update gedaan. enkel facebook gameroom werkt niet dat ondertussen OPGELOST :)

Terug
Bovenaan Onderaan