Beste
heb zoals swake gezegd heeft een systeemherstelschijf aangemaakt, daarna heb ik mijn pc weer opgestart en teveneens op esc getokkeld kreeg dan mijn boot menu te zien en koos uiteraard voor de ingebouwde dvd player.Toen starte die systeemherstelschijf op en kreeg verschillende mogelijkheden, had eerst geprobeerd om een systeemherstelpunt aan te maken maar er waren om dat moment geen, ook opstart keuze geprobeerd noppes,kortom er werkte niets dus zag ik maar een oplossing en dat was recovery weer zetten en dat is me gelukt, van 21uur tot 01u30 eraan bezig geweest en alle software erop gezet.Was content dat ik mijn bedje zag, dat lappen ze me geen 2 keer werk met win 10 hier op mijn hp en op mijn andere acer 8.1 heb nog eentje staan zal die dan maar nemen om te testen.
Maar nooit koop ik nog een hp want buiten windows 10 die er voorgeinstalleerd staat kan je er geen andere versie als 10 opzetten, geen drivers voor pfffffffffffffffff
@ab kreeg wel bij het opstarten 3 regels te zien ubuntu daaronder windows bootmanager en daaronder nog een regel (weet ik niet meer) maar kon beide opstarten