Hoi,
Sorry dat ik even binnenval in dit topic.
Maar ik heb ook die vraag gekregen via de berichten op het NCF.
En vind dat jullie zoveel mogelijk info moet hebben over gebeurtenissen betreffende de fora. (NCF & Piep....)
Ik antwoordde dus : "Doe maar"
Dit kreeg ik enkel uren later, ik heb die vragen beantwoordt en teruggestuurd, that's It.
Super! Het gaat om de volgende vijf vragen, waarop ik graag antwoord heb.
1. Denk je dat zelfhulpvideo's een behuplzaam middel kunnen zijn om klanten met problemen te ondersteunen?
2. Is het waarschijnlijk dat je in de toekomst kiest om zelfhulpvideo’s te bekijken in plaats van de klantenservice te bellen?
3. Zou je je op je gemak voelen wanneer je als klant ondersteuning via sociale mediakanalen en commentaarvelden (bijvoorbeeld op fourms) zou ontvangen?
4. Zou je er iets op tegen hebben om klantenondersteuning van een merkdeskundige (een getrainde klant die expert is met betrekking tot een bepaald merk) te ontvangen?
5. Geef je de voorkeur aan zelfhulpvideo's en klantenservice in je moedertaal?
Ik zou je ook willen vragen om aan het einde van elk antwoord een cifer toe te kennen dat aangeeft hoe groot je voorkeur is, waarbij 1 staat voor helemaal niet, 5 voor helemaal wel en 3 voor geen mening. Wanneer je hierover vragen hebt, laat het me dan alsjeblieft weten.
Dank,
Bjorn
Dit ter info!
Mvg, krieter.