Typische email vraag ontvangen vanaf het NCF

• Onderwerp starter Onderwerp starter HansGU
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 10
  • Weergaven 777

HansGU

PCS Lid
Lid geworden
5 dec 2016
Waarderingsscore
320
Punten
83
Leeftijd
80
OS
Windows 10 Home
AV
F-Secure en Windows Defender
FW
Windows
Beste moderator of Abraham, vandaag ontving ik per email vanaf het NCF (waar ik al een eeuwigheid niet meer kwam) een email toegezonden om contact op te nemen met ene b_meyer omtrent het meedoen aan filmpjes op YouTube. Ik keek even wanneer deze persoon lid van het NCF was geworden en dat was op 17 februari j.l. e.a. komt me vreemd voor en daarom heb ik het bericht genegeerd.

Is het wel wel veilig om die email te beantwoorden?

Tsja - persoonlijk vind ik dat zelf knap brutaal van een twee weken oud lid - dat om die reden lid was geworden denk ik.
Ik heb er op NCF nu een open topic aan gewijd: Info - Conversatie gestuurd door b_meyer

Ok Abraham, bedankt voor je respons. Ik laat die email voor wat ie is.

Graag gedaan.

Hoi,
Sorry dat ik even binnenval in dit topic.
Maar ik heb ook die vraag gekregen via de berichten op het NCF.
En vind dat jullie zoveel mogelijk info moet hebben over gebeurtenissen betreffende de fora. (NCF & Piep....)

Ik antwoordde dus : "Doe maar"
Dit kreeg ik enkel uren later, ik heb die vragen beantwoordt en teruggestuurd, that's It.

Super! Het gaat om de volgende vijf vragen, waarop ik graag antwoord heb.

1. Denk je dat zelfhulpvideo's een behuplzaam middel kunnen zijn om klanten met problemen te ondersteunen?

2. Is het waarschijnlijk dat je in de toekomst kiest om zelfhulpvideo’s te bekijken in plaats van de klantenservice te bellen?

3. Zou je je op je gemak voelen wanneer je als klant ondersteuning via sociale mediakanalen en commentaarvelden (bijvoorbeeld op fourms) zou ontvangen?

4. Zou je er iets op tegen hebben om klantenondersteuning van een merkdeskundige (een getrainde klant die expert is met betrekking tot een bepaald merk) te ontvangen?

5. Geef je de voorkeur aan zelfhulpvideo's en klantenservice in je moedertaal?

Ik zou je ook willen vragen om aan het einde van elk antwoord een cifer toe te kennen dat aangeeft hoe groot je voorkeur is, waarbij 1 staat voor helemaal niet, 5 voor helemaal wel en 3 voor geen mening. Wanneer je hierover vragen hebt, laat het me dan alsjeblieft weten.

Dank,

Bjorn

Dit ter info!

Mvg, krieter.

Die Bjorn schijnt gisterochtend heel veel leden van het NCF bereikt te hebben.
Daarom ook dat ik daar een speciaal topic aan gewijd heb.

Trouwens, ik ben vast nog te jong voor dit soort vragen! Op het NCF ben ik niet uit de bus gekomen voor dit indringende onderwerp. Zou de man me kennen?

Nee, niemand kent die vent.

Terug
Bovenaan Onderaan