Twitter account deactiveren lukt niet.

drive33

PCS Lid
Lid geworden
20 aug 2018
Leeftijd
63
OS
Windows 8.1
Goedemorgen allemaal.
Een paar maanden geleden ben ik opeens uit Twitter gezet, wegens verdachte handelingen. Ik heb nooit verdachte handelingen daar gedaan. Ik had me opnieuw aangemeld, maar zie dat al mijn berichten, volgers en mensen die ik volg weg zijn. Ik kan dus van voor af aan beginnen. Maar dat wil ik niet meer op deze manier.

Nu wil ik mijn account deactiveren, maar ook dat lukt niet. Ik weet wel hoe ik het moet doen, maar elke keer krijg ik de melding dat ik een verkeerd wachtwoord heb ingevoerd. En ik heb dus alle wachtwoorden geprobeerd die het zou kunnen zijn. Hoe kan ik dit deactiveren?

Ik heb het ook al geprobeerd met wachtwoord vergeten, maar dan moet je een beveiligingscode binnen krijgen. En die krijg ik ook al niet. Ik heb het nu al minimaal 5 keer geprobeerd. Krijg geen mails binnen, ook niet in de spambox.

Vermoedelijk gehackt? Je email adres en telefoonnummer zijn gewijzigd?
Zo ja, geen redding mogelijk. Is mij ook overkomen en ik heb de account laten blokkeren wegens fraude en een nieuwe aangemaakt.
Suc6

Mijn mailadres en telefoonnummer zijn niet gewijzigd.

En ik ben al automatisch ingelogd. Ik kan wachtwoorden invullen wat ik wil maar elke keer de melding dat het een fout wachtwoord is. En ik zag dat ik via gmail ingelogd ben. Maar als ik daar het wachtwoord van invul, schijnt die ook al fout te zijn. En nu?????

Ik zie trouwens dat ik niet gehackt ben.

zou het niet kunnen dat de gegevens/instellingen zijn gewijzigd door de overname twitter word X??
nieuwe bazen andere wetten

Ik ben er eens ingedoken.
Zorg eerst dat je in Twitter zoveel mogelijk verwijderd.
Vervolgens ga je naar Google account.

Log in met je Google account.

En scroll in de tab gegevens en privacy heel ver naar beneden totdat je apps en services van derden ziet staat.
Klik op pijltje om de juiste website te selecteren.
En doorloop de stappen uit de afbeelding 2 en 3.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan