Tweejarige heeft moeder voor 47 jaar toegang tot haar iPhone ontzegd

Abraham54

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
2 augustus 2016
Waarderingsscore
6.974
Punten
113
Leeftijd
70
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender
FW
Windows Firewall
Een twee jarig Chinees jongetje heeft met iPhone van zijn moeder gespeeld.
Door veelvuldig een verkeerd wachtwoord in te geven is de iPhone voor 47 jaar ontoegankelijk.

In de Apple store werd haar gezegd dan maar 47 jaar te wachten, of het toestel kompleet leeg te maken en dan nieuw op te zetten.

Dat alles is haar nog niet gelukt, bovendien liet die Apple store weten dat er eerder een iPhone binnengebracht was, die voor 80 jaar was uitgeschakeld.

Deze datum bug wordt veroorzaakt door het plaatsen van een nieuwe accu, daarbij kan de systeemtijd naar 1 januari 1970 teruggezet worden.
Die bug is bekend en heeft al vaak in iPhones iPods voor problemen gezorgd.

Soms is het mogelijk door de actieve simkaart van een ander toestel in het stukkende apparaat te te zetten, dat door zoeken naar een tijdserver dan de systeemtijd vernieuwd wordt.

Is dat niet mogelijk, dan blijft er maar één weg open: het toestel opnieuw installeren.

Conform de berichten is dit de moeder nog niet gelukt; een back-up heeft ze ook nooit gemaakt.

@Kate , daar kan ik je geen ongelijk in geven . Dat zijn inderdaad geen speeltjes voor peuters en kinderen . Ik heb zo ook eens gelezen dat een kleuter ook een telefoon in handen was beland , de hond in de buurt en het kleintje de telefoon al spelend aan de hond had gegeven ,die er dan was gaan op bijten .
Ik lees de laatste tijd wel veel klachten over Iphones , maar 47 jaar geblokkeerd om verkeerde pogingen van wachtwoord vind ik toch het van het .
Hahaha , stel je voor zeg , je zou naar het nummer bellen en je hoort de voice . Ik ben afwezig maar spreek na de toon een bericht in , ik zal je dan binnen 47 jaar terugbellen .

Lol: beloven terug te bellen over 47 jaar!

Een kind van 2 dat hoort lekker met de blokken en de Duplo te spelen!

Terug
Bovenaan Onderaan