Najsnarf
PCS Lid
- Lid geworden
- 5 aug 2016
- Waarderingsscore
- 394
- Punten
- 83
- OS
- W11pro
- AV
- MBAM en Windows
Al jaren komt er bij openen van mijn opgeslagen Excel de mededeling over een waarschuwing over een kringverwijzing. Dan het bekende "help"of "ok". Help laat een groot macro (of zo?) zien. Als ik zoek op internet kom ik er niet goed uit . Kan iemand mij een (eenvoudig) advies geven hoe ik van die melding af kom?
Ten tweede
Ik heb in dat bestand een aantal tabbladen (met enkele jaaroverzichten per tabblad) die niet meer zichtbaar zijn. Niet dat ik die oude jaargangen regelmatig nodig heb, maar toch.
Kennelijk is het een soort "alleen lezen" Excel geworden of zo, maar er wordt regelmatig aan gewerkt.
Kopieën van het bestand op andere schijven (inter en extern) vertonen hetzelfde verschijnsel.
Ten tweede
Ik heb in dat bestand een aantal tabbladen (met enkele jaaroverzichten per tabblad) die niet meer zichtbaar zijn. Niet dat ik die oude jaargangen regelmatig nodig heb, maar toch.
Kennelijk is het een soort "alleen lezen" Excel geworden of zo, maar er wordt regelmatig aan gewerkt.
Kopieën van het bestand op andere schijven (inter en extern) vertonen hetzelfde verschijnsel.