Twee monitoren

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd forumlid 98
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 12
  • Weergaven 1100
V

Verwijderd forumlid 98

Gast
forumhekske is nu eenmaal niet thuis in de wereld die LInux heet, dat weet jij toch[/QUOTE
Zeker weet ik dat,ze schrijft zelf Linux kan de boom in!Waar ik haar zeker gelijk in geef in haar geval.
Maar toch valt het me op hoor...is altijd bij mij!
Mag ik nu klein vraagje stellen in dit topic? Gaat over twee schermen in Win 8?Iets waar ik denk Abe weet het de losse pols?
Mvg
d'anvers

Vermits de videokaart in jouw computer twee aansluitingen heeft voor monitoren mag het geen probleem zijn - ook niet in Linux bij mijn weten.

Ja klopt .
Maar weet echt niet meer van buiten,als ik scherm aansluit wat aan te vinken.
Simpel uitleggen wil op scherm laptop piep en op ander zeg maar iets zorin fora.Jaren geleden gedaan ...nu echt vergeten.Is iets met duplieren of ...???
Mvg
d'anvers

In Windows 8 ga je via het Configuratiescherm naar het Mobiliteitscentrum.

Indien jij de beide monitoren werkend heb - laat het dan weten.
Ik heb dan een set mooie wide-walpaper voor jou.

Denk dat de oude cellen het terug weten.
Heb nu op laptop outlook mail en op scherm piep staan.
Open doen op laptop en verslepen naar scherm,meer hoeft niet!
Ik heb dan een set mooie wide-walpaper voor jou.
Bedankt maar heb er in overvloed;)
Mvg
d'anvers

Mooi zo.

Inderdaad:)
Zo kan ik mijn desktop naar de kliko doen (of zeker aan de kant zetten)werkt nog goed,maar is geen eer meer te halen,Lan is overleden ook de DVD speler!Knop voor opstarten ook,moet met vinger in het gaatje op pinneke duwen lol.
Vertel ik dit verhaal, niemand geloofd hoe het is gekomen, zelf ook niet lol.
Wel goed SSHD 1TB erin,twee mogelijken...gebrijken als data ...of in de mini acer steken(ook oud)....
Mvg
d'anvers

Hoi - je kan altijd nog een PCI-lankaart in je PC erbij zetten.
Windows en Linux zullen die dan automatisch herkennen.

Weet het wel.
Beslissing is al gemaakt,de hd eruit,afgehaald wat nog moest.Format en is data schijf nu.
Heb nog Icebox ook,daar nu hd met films ingestoken en alles overzetten naar die SSHD...ben ik nog effe zoet me lol.
Desktop werd nog weinig gebruikt.Wil ik nog klooien met Linux kan desnoods nog op mini acer.
Mvg
d'anvers

En mocht iemand uit mijn geburen er iets meekunnen doen....je mag hem gratis komen halen in de staat zo als hij is;)
Moederbord is MSI en 4 GB ram Intel I 5.
Mvg
d'anvers

Laatst bewerkt:
Duidelijk, je hebt er afscheid van kunnen nemen.

Terug
Bovenaan Onderaan