Trailer nieuwe James Bond

V

Verwijderd lid 304

Guest
Dit is grappig. Een uur geleden liet mijn schoondochter op de tablet zien waar ze deze zomervakantie naar toe gaan. En deze foto kwam als eerste op het scherm. Ze vliegen naar Bari in de hak van Italië en blijven daar 3 weken. Het is al verschillende keren de plek geweest waar een film werd opgenomen, oa. Ben Hur.

Roxmarie

Heeft veel posts
Bekend gezicht
Lid geworden
28 mei 2019
Reaction score
479
Punten
83
In al die jaren nog niets veranderd, macht, schieten, vrouwen. Niet mijn genre.

DonWoozy

Moderator
Team lid
Lid geworden
21 mei 2019
Reaction score
232
Punten
43
Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe James Bond film. Ik ga zeker kijken!

ShadyAngel

Heeft veel posts
Lid geworden
12 sep 2018
Reaction score
212
Punten
63
Leeftijd
60
Staat al op mijn lijstje. Gisteren nog T-34 gekeken op m'n nieuwe tv met soundbar. Geweldig en zuiver geluid, zeker bij dit soort films.

ShadyAngel

Heeft veel posts
Lid geworden
12 sep 2018
Reaction score
212
Punten
63
Leeftijd
60
Ik vond er van de hele reeks maar 1 echt slechte (George Lazenby) tussen zitten, waarschijnlijk de reden dat die maar één keer gevraagd is. Sean Connery is inderdaad de beste alhoewel Daniel Craig ook niet slecht is. Roger Moore (Persuaders) is ook goed.

Abraham54

Admin
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
2.121
Punten
113
Leeftijd
66
De volgende James Bond zal een heel andere hoofdpersoon bevatten.
Ergo, die volgende film zal bewijzen dat het blanke mensenras min en overbodig is.

quandor

hondje
Lid geworden
23 aug 2017
Reaction score
110
Punten
63
Ik kan er niets aan doen, maar iedere keer dat ik Daniel Craig zie, zie / denk ik tegelijkertijd ook aan Poetin (en da's niet mijn meest favoriete personage) De twee beste 007'vens blijven voor mij : Sean Connery en Pierce Brosnan (al was het maar vanwege hun nadrukkelijk aanwezige "gedistingeerde" Schots / Ierse accent) met als goede 3e : Roger Moore.

Wat de 007 films zelf betreft : bak popcorn op schoot (ik houd niet van popcorn, maar dat terzijde....) , Colaatje erbij, verstand op 0 en genieten maar.

Vergelijkbaar met de Jason Statham en Arnold Schwarzenegger films, gewéldig!

(Statham en misschien ook wel Bruce Willis hadden het als 007 misschien nog niet eens zo gek gedaan.)

In het verleden liet ik mij een enkele keer verleiden door recensies van mensen op het een of andere filmforum. Er werd daar bijv. zeer, zéér lovend over een bepaalde Franse film gesproken. Ik de film gedownload en bekeken : 2 mannen in een keuken die op 2 keukenstoeltjes aan een keukentafel zitten, af en toe een slok wijn nemen en een stuk stokbrood verorberen. Verder deden ze aan die keukentafel weinig anders dan 50 minuten lang praten, praten en nog eens praten. Na 50 minuten heb ik 'm maar afgezet (gaap). Ik heb sindsdien weinig tot niets meer met Franse films. Uitzonderingen zijn Franse films waarin Louis de Funes of Jean ‘Léon’ Reno acteren. Geweldige acteurs!

Maar idd. smaken verschillen, de ene mens houdt van rode gordijnen, een andere vindt rode gordijnen oerlelijk.

Laatst bewerkt:
V

Verwijderd lid 304

Guest
De eerste Bond films vond ik leuk, maar de laatste vond ik vreselijk. En ik denk dat ik helemaal niet van gordijnen houd: ik heb lamellen.

quandor

hondje
Lid geworden
23 aug 2017
Reaction score
110
Punten
63
Speciaal voor jou de laatste regel van bericht 10 gemodificeerd : de ene mens houdt van blauwe lamellen, een andere vindt blauwe lamellen oerlelijk.

Bovenaan Onderaan