Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Imgdumper zie ik nog niet en ook de optie 'uploaden van PC' is niet aanwezig (begrijp dat je dat liever niet wilt maar is wel laagdrempeliger).Abraham54 zei:Hallo Ed, omdat ik merk dat uitlichten van de afbeelding bepaald niet tot normale grootte gebeurt heb ik mede daarom de tweede mogelijkheid gepost die imgdumper biedt!
Een prachtige foto! Zonde dat ik Drenthe nog nooit heb bezocht.DrenthseHeide zei:Deze foto heb ik zelf gemaakt met het fietsen door Drenthe.
Een prachtige foto! Zonde dat ik Drenthe nog nooit heb bezocht.
-Ed
EvC zei:Een prachtige foto! Zonde dat ik Drenthe nog nooit heb bezocht.
-Ed
Misschien ook wel leuk om dat eens met de trein te doen. Sinds mijn diensttijd hek ik daar geen gebruik meer van gemaakt.PoppeSchuitema zei:En als je dan toch eens in Drenthe bent rij dan ook eens een stukje door naar het Groninger Hogeland (recht ten noorden van de Stad) en geniet daar van de bijna onbegrensde weidsheid met schitterende vérgezichten
EvC zei:Misschien ook wel leuk om dat eens met de trein te doen. Sinds mijn diensttijd hek ik daar geen gebruik meer van gemaakt.
-Ed