Toon jouw bureaublad

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 78
  • Weergaven 8547

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
7.050
Punten
113
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender, MBAM Free & Eset Online
FW
Windows Firewall
57b19d4d22342-Bureaublad_Windows_8_met_ClassicShell_in_Win10_Metro_Black.png

Hallo Ed, omdat ik merk dat uitlichten van de afbeelding bepaald niet tot normale grootte gebeurt heb ik mede daarom de tweede mogelijkheid gepost die imgdumper biedt!

Abraham54 zei:
Hallo Ed, omdat ik merk dat uitlichten van de afbeelding bepaald niet tot normale grootte gebeurt heb ik mede daarom de tweede mogelijkheid gepost die imgdumper biedt!
Imgdumper zie ik nog niet en ook de optie 'uploaden van PC' is niet aanwezig (begrijp dat je dat liever niet wilt maar is wel laagdrempeliger).

Voor mij is het geen probleem: ik gebruik gewoon TyniPic en dat werkt betrouwbaar en al jaren lang.
Die zou je hier kunnen integreren (zonder in te hoeven loggen).
Bij Imgdumper is het nog maar de vraag of het een lang leven beschoren is.

Hier zie je dat op een ander forum

imgdumper gebruik ik inmiddels al jaren!

imgdumper gebruik ik sinds ik in de wereld van de fora rondloop vind het eenvoudig ook voor mensen die iets minder met de computer hebben. Daarom heb ik ook getracht een goede handleiding hiervoor op dit fora te plaatsen. Deze kan je vinden in het onderdeel handleidingen.

Mijn bureaublad.

57b35f22315cc-2016-08-16_20_42_45-.png

Dit is mijn bureaublad, heel minimalistisch en eenvoudig. Het huis op de foto is mijn geboortehuis, (inmiddels gesloopt) welke stond in het buitengebied van een klein dorpje op het Groninger Hoogeland

2ywtr4j.png

Welkom PoppeSchuitema!

Leuke achtergrond foto!

Mooi foto, maar wat zijn die storende elementen op de voorgrond eigenlijk?

Ik dacht aan vervuiling alhoewel ik dat wel vreemd had gevonden.

Nee het is geen vervuiling.
Het is gewoon een vennetje ,langs een schelpenpadje in het bos.
En daar is gelukkig { nog geen vervuiling }.

Een prachtige foto! Zonde dat ik Drenthe nog nooit heb bezocht.

-Ed

Drenthe is heel mooi hoor,van de week de nationale Dwingelerpark gefietst.
Was prachtig.

PoppeSchuitema zei:
En als je dan toch eens in Drenthe bent rij dan ook eens een stukje door naar het Groninger Hogeland (recht ten noorden van de Stad) en geniet daar van de bijna onbegrensde weidsheid met schitterende vérgezichten
Misschien ook wel leuk om dat eens met de trein te doen. Sinds mijn diensttijd hek ik daar geen gebruik meer van gemaakt.

-Ed

EvC zei:
Misschien ook wel leuk om dat eens met de trein te doen. Sinds mijn diensttijd hek ik daar geen gebruik meer van gemaakt.
-Ed

Vanaf het hoofdstation Groningen gaat er een boemeltje naar Roodeschool als je die neemt ga je dwars over het Hogeland

Hallo Ed, waarom de overstap gemaakt - mede door de goede all media ondersteuning in Mint?
En die Material Design wallpaper doet het inderdaad goed.

Terug
Bovenaan Onderaan