• De community van 'PiepComp Support - dat andere PC-Helpforum' staat voor u klaar, om hulp bij computerproblemen te geven,
    zoals traagheid, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen, crashes, updateproblemen en nog veel meer!

Voorstellen Tja, ik was er en ik ben er weer!

Kate

forumheks
Lid geworden
8 nov 2019
Waarderingsscore
56
Punten
18
Aangezien ik me opnieuw geregistreerd heb, stel ik me ook even voor aan diegene die me nog niet kent. Ik ben Kate, was hier sinds april 2016 ook Kate, maar ik ben er een maand tussen uit geweest. Mijn grootste hobby is lezen en mijn laptop staat op de 2e plaats. Heel vroeger was ik bij het onderwijs, misschien zouden ze me nu weer kunnen gebruiken, maar er is teveel veranderd om het nog te kunnen doen.
Bovendien ben ik subiet 'oma' voor alle leerlingen! Ik weet dat ik goed in het verhalen vertellen ben, dus wat dat betreft ben ik in elke klas welkom denk ik.
Maar.....ik beperk me maar tot Piep en mijn boeken.

Aarie25

Moderator
Ondersteuning
Lid geworden
4 jul 2018
Waarderingsscore
276
Punten
63
Leeftijd
39
Welkom terug Kate!

Roxmarie

Bekend gezicht
Lid geworden
28 mei 2019
Waarderingsscore
266
Punten
63
Welkom terug Kate, fijn je weer terug te zien.

• Like
Waarderingen: Kate

predator

Vaak hier
Lid geworden
22 feb 2019
Waarderingsscore
339
Punten
63
Leeftijd
55
Ha die Kate, met een nieuwe voorstel ronde ..
Gr.
Pred..

Kate

forumheks
Lid geworden
8 nov 2019
Waarderingsscore
56
Punten
18
Tja, en het zag er naar uit dat ik gegaan zou blijven. Maar Piep was een stimulans om de muizenissen die me dwars zaten, te overwinnen! Dus: ik kwam weer! Ik herken mezelf niet helemáál in de foto! En is het van jou een selfie, Erik?

erikdenhouter

Gevestigd lid
Lid geworden
9 aug 2019
Waarderingsscore
96
Punten
28
Leeftijd
62
Tuurlijk niet, daar heb ik iemand voor ingehuurd ! Wordt per seconde betaald + WWW reiskosten (0,4 sec).

Zelfs met muizenissen is een verblijf te doen, je houdt dan even op te reageren ? Iets als 'op je beurt wachten' ?

Kate

forumheks
Lid geworden
8 nov 2019
Waarderingsscore
56
Punten
18
Ho ho, ik snap het niet! Zeker nog een muizenis. Maar besef wel,, dat ik letterlijk mijn account opgezegd had! Maar onze forumbaas was er van overtuigd dat ik wel weer terugkwam en hij bewaarde mijn naam en avatar. Dus ik moest me wel weer registreren en Kate had alles weer op 0 op haar profielpagina. En als je je account opzegt kun je de berichten wel lezen, maar je kunt als bezoeker niet reageren. Bedoelde je dat soms?

erikdenhouter

Gevestigd lid
Lid geworden
9 aug 2019
Waarderingsscore
96
Punten
28
Leeftijd
62
Dat opzeggen bedoel ik, niet doen natuurlijk. Beter gewoon stoppen met reageren, en dan kan je bij betere gedachten gelijk terugkeren.
Zoveel minder moeite !

Kate

forumheks
Lid geworden
8 nov 2019
Waarderingsscore
56
Punten
18
Nee, dat was niet zo gegaan!!!

Prutser

Vaak hier
Lid geworden
27 nov 2016
Waarderingsscore
72
Punten
28
Welkom back Kate!

• Like
Waarderingen: Kate

Kate

forumheks
Lid geworden
8 nov 2019
Waarderingsscore
56
Punten
18
Nee, dat was niet zo gegaan!!!
Neem maar van mij aan, dr. Erik: ik was heel snel weggeweest!
Van wanneer dateert jouw bul? Is al lang geleden denk ik! 😟

Bovenaan Onderaan