Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
"My Prayer," composed in 1926 by Georges Boulanger with lyrics added by Jimmy Kennedy in 1939 and first recorded by Glenn Miller and The Ink Spots in 1939, is best known by this version recorded in 1956 by The Platters on Mercury Records reaching #1 on the Billboard Top 100 number-one singles chart. The group was composed of Tony Williams, David Lynch, Paul Robi, Herb Reed, and Zola Taylor. The sound recording is administered by INgrooves. No copyright infringement is intended. The purpose of this upload is for viewer enjoyment and education not for monetary gain. I do not own the right to the song, audio, or images contained in this video.
Wat heb je nu weer iets leuks voor ons bedacht! Hoewel de platen hier nog staan, is dit een soort van herkenning. En daar hoef ik bij mijn kinderen niet om te komen, hoor (hoewel ze regelmatig mee doen aan een pub-quiz en dan toch veel van mijn tijd blijken te weten).
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.