Forumbeheer Teruggekomen van weggeweest.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
19.814
Reaction score
4.450
Punten
113
Leeftijd
66
OS
Windows 10 Professional x64
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
Windows Firewall
Nee hoor, een teken vergeten bij het blokkeren van IP-adres!

toska

Bekend Lid
Lid geworden
28 aug 2016
Reacties
1.989
Reaction score
183
Punten
63
Leeftijd
57
Website
www.games4you.be
OS
Windows 10 en 8.1
Sorry ik had eens een error en dat had ik hun gemeld en ze wisten er niets eens raad mee? was php dat ietsje te hoog stond, enige antwoord dat ik kreeg is we zijn geen websitesbouwers? zo kan ik me ook een server huren van 2000 euro en die verdelen onder delen bv 100gb webruimte? en die dan verhuren, en gewoon hun support verlenen voor dns, ssl, domeinnaam koppelen aan hun paket of een subdomein, allee van die kleine dingen? dat kan ik ook, sorry ik vind dat je met een hosting begint moet je toch wat kennis hebben van phpbb? ik breek ze niet af hoor @blacktiger maar een ding weet ik zeker dat ik eind van het jaar daar weg ben

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
19.814
Reaction score
4.450
Punten
113
Leeftijd
66
OS
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
Windows Firewall
Als jij waar dan ook een phpBB forum host, dan ga je voor raad bij problemen in phpBB niet naar je host maar wel naar de community van phpBB, dus phpbb.nl
Je raadpleegt je host wanneer je een serverprobleem hebt.

Zo heb ik nog nooit verwacht dat mijn host ook maar enige kennis heeft van XenForo!

gouwepeer

Medewerker
Lid geworden
4 okt 2016
Reacties
1.627
Reaction score
358
Punten
83
Leeftijd
44
Website
www.gouwepeer.nl
OS
Ubuntu
FW
ufw
ik vind dat je met een hosting begint moet je toch wat kennis hebben van phpbb.
Een hoster krijgt vermoedelijk vragen over tientallen verschillende webapplicaties welke ieder ook weer hun eigen extenties hebben. Dat zijn dus niet de zaken waar een hoster zich mee bezig moet gaan houden.

toska

Bekend Lid
Lid geworden
28 aug 2016
Reacties
1.989
Reaction score
183
Punten
63
Leeftijd
57
Website
www.games4you.be
OS
Windows 10 en 8.1
Pas op begrijp me niet verkeerd,nu zeg je zoiets als je een vraag stelt bij een phpbb forum dan moet je er soms lang achter wachten?of als je het niet begrijpt door te weinig kennis hiervan, dan vragen ze wel door heb ooit eens ger gevraagd (houd dat voor u) maar ben er niet op ingegaan die vroegde me 58 euro per uur en direct aan 2 uren gerekend dan had ik beter bij alfahosting gebleven? die hebben kennis van phpbb?

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
19.814
Reaction score
4.450
Punten
113
Leeftijd
66
OS
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
Windows Firewall
Ten eerste stel op ppBB je vraag duidelijk met treffende titel.

Dat Alfa hosting misschien een beetje kennis heeft van phpBB ligt misschien aan het feit dat zij zelf een phpBB hulpforum hebben, net zo als Antagonist daat ook heeft.
Maar dat is dan meer geluk dan weisheid.
Hoe lang ben jij nu zelf al wel niet met phpBB onderweg?

Black Tiger

Moderator
Team lid
Lid geworden
6 aug 2018
Reacties
4.022
Reaction score
794
Punten
113
Website
www.satellitefun.org
OS
Windows 10 Pro
AV
AVG
FW
Windows Firewall
sorry ik vind dat je met een hosting begint moet je toch wat kennis hebben van phpbb?
Sorry, maar dan heb je echt een verkeerde indruk van wat een hoster zou moeten kunnen. Een hoster moet verstand hebben van hosting en dan met name webserver, mail en database. Je kunt niet verwachten dat een hoster van alle mogelijke applicaties iets weet.
Dat zou hetzelfde zijn dat als jij zou verwachten dat jouw huurbaas of bouwvereniging zou moeten weten hoe jij jouw zelf gekochte televisie of NAS zou moeten instellen. Die kun je immers ook in de gehuurde ruimte plaatsen.
Zo werkt het echt niet.

Er zullen hosters zijn die er wel verstand van hebben, maar die weten misschien weer totaal niets van Xenforo of Magento webshop? Want dat hoort echt niet tot de taken van een hoster.
En als die er aan zou moeten gaan werken dan betaal je de uurprijs. Ook dat is niet meer dan normaal.

toska

Bekend Lid
Lid geworden
28 aug 2016
Reacties
1.989
Reaction score
183
Punten
63
Leeftijd
57
Website
www.games4you.be
OS
Windows 10 en 8.1
Ten eerste stel op ppBB je vraag duidelijk met treffende titel.

Dat Alfa hosting misschien een beetje kennis heeft van phpBB ligt misschien aan het feit dat zij zelf een phpBB hulpforum hebben, net zo als Antagonist daat ook heeft.
Maar dat is dan meer geluk dan weisheid.
Hoe lang ben jij nu zelf al wel niet met phpBB onderweg?
al een paar jaren maar liet de werkjes uitvoeren, hoefde er bijna niets voor te betalen, nu weet ik er al veel vanaf en doe het meeste zelf enkel een script wijzigen doe ik nog niet,maar nu is extensie van arcade zodaning veranderd dat ik dit weer moest laten doen, de volgende is dat met teamvieuwer en kan ik alles volgen terwijl maak ik daar een filmpje van en zo heb ik al veel bijgeleerd

Black Tiger

Moderator
Team lid
Lid geworden
6 aug 2018
Reacties
4.022
Reaction score
794
Punten
113
Website
www.satellitefun.org
OS
Windows 10 Pro
AV
AVG
FW
Windows Firewall
Zo kun je ook veel leren, maar het is zoals Abraham zei dat je dan geluk had dat die er kennis van had. En dan heb je ook gelukt dat ie het zo goedkoop gedaan heeft.
Dat is dus gewoon geluk hebben.

toska

Bekend Lid
Lid geworden
28 aug 2016
Reacties
1.989
Reaction score
183
Punten
63
Leeftijd
57
Website
www.games4you.be
OS
Windows 10 en 8.1
ja iemand van nl die zelf extensies maakt en phpbb forums bouwt, maar door prive problemen( zoontje) zie hoor ik bitter weinig
is medewerker van 2 phpbb forums en het is een itc,er

Bovenaan Onderaan