terug op het nest?

Laat ik me even aan jullie voorstellen: ik ben Kate2.

Kate40 vertrok en ontdekte al na een paar dagen dat ze iets had weggedaan, wat ze nooit had moeten doen! Ze loste in een mum van tijd haar problemen op en ging daarna zitten kniezen: ze miste jullie heel erg!

En dus heeft die heks een nieuwe bezem gekocht en zich weer gemeld, maar nu als Kate2. En het voelt goed!!

Aldus Kate2, welkom.
591ec03aecb0a-smiley_says_hello.gif

Beste Kate,

Ik ken je verder niet, maar toen je koos om geen lid te zijn vonden we dat jammer.

Gelukkig heb je ingezien dat het toch wel fijn is om lid te zijn op een forum (vooral als je een taak krijgt). Dit omdat je dan toch nuttig voelt of een soort samenhorigheid krijgt, en ten tweede omdat het gewoon leuk kan zijn.

Je moet ook zo maar denken dat iedereen wat heeft en af en toe in een dip zit, dan is het fijn om wel eens ergen terecht te kunnen voor wat dan ook. Vele helpers putten hier ook voldoening van (hier kan ik over mee spreken) vooral als je een leek van een pc probleem of wat dan ook af kan helpen.

Daar hoort ook een “Welkom hier” bv bij wat je al deed, maar mee lezen zonder te antwoorden is ook al leuk. Dus weer welkom hier :sun:

Welkom back Kate

Dank jullie allemaal wel voor al die leuke welkomstberichten! Ik ben er erg blij mee.

Ik zou een paar weken geleden niet geloofd hebben dat ik al die forumleden nog eens zo zou gaan missen!! Maar daar zorgden jullie met z'n allen voor.
En dus ga ik weer lezen, begroeten en feliciteren. Ik heb gelukkig nog geen verjaardag gemist.

Ik zie dat je ook weer "PCF Ambassadrice" bent mooi :)
Onthoud één ding als je eens niet goed goed in je vel zit of wat dan ook je "hoeft/moet niks" je mag antwoorden of wat dan ook in een onderwerp.
Maar in ieder geval veel forum plezier.

Hoi Rubensky, dank je wel voor de verwelkoming. Ben je goed uitgerust in je vakantie? En.......'welcome back', daar komt een vraag bij me op! Een Engelse verwelkoming?

Nee Kate niet wat jij denkt. Wel goed uitgerust op vakantie.

Al heel lang staat er een snelkoppeling naar dit forum in de map PC forums in de bladwijzerbalk van mijn Firefox. Ik bezocht dit piepende forum niet dagelijks, maar toch wel eens in de week of eens in de twee weken.
Lid was ik niet van dit forum. Dat was ook niet nodig om alles te kunnen lezen. Daarvoor hoef je je niet te registreren.
Ik genoot bij mijn bezoekjes vooral van de schrijfsels van Kate40.
Dat Kate40 was vertrokken had ik even gemist. Maar ze is weer terug, las ik vandaag. Daarom en enkel daarom ben ik nu lid geworden van dit forum. Gewoon om te melden dat ik blij ben dat Kate weer aanwezig is en haar oude functie heeft opgepakt.
Zonder Kate was dit forum niet hetzelfde meer. En of jij je nu Kate40 noemt of Kate2 of Kate15.8365.789, dat maakt me niet uit, als je maar blijft!

P.S. Ik heb me vandaag om 12:57 uur geregistreerd op dit forum. Expres nog niets gepost. Ja, het was een test. Hoe lang zou het duren voordat Kate, de ambassadrice, zou merken dat een nieuw lid zich had aangemeld?
Nou, binnen een uur kreeg ik al een aardig berichtje van haar op mijn profiel. Kijk, dat bedoel ik! Hoera voor Kate!

599c1c16cc7d3-hoera.jpg

Goeie grutjes, ik zit hier te blozen als een wicht van 18!! Dat ik het nog eens mag meemaken dat er iemand om mij op een forum komt!
Maar jouw aanwezigheid bij de 'huidige bezoekers' was voor mij aanleiding om als 1e daad na thuiskomst een bericht te posten! Want je schreef al zo aardig op het NCF, dat ik niet achter mag blijven!

Ja, Kate40 werd Kate2, maar dit keer is het geen toevoeging van mijn geboortejaar, want er is dan keus uit 1902 (heel apart!!) of 2002 (net zo apart!!). En ik voel me nu wel verplicht om voortdurend leuk te schrijven, maar dat ga je vast niet meemaken! Ik kan ook opeens boos uit mijn dak gaan, maar ik maak het altijd weer goed, hoor.

Nogmaals: welkom hier, vermaak je (heel belangrijk), en los datgene op wat op je pad komt!

Dank je wel! Het zal wel een lange zwangerschap zijn geweest, denk je ook niet, als ik weer een wedergeboorte mee maak! Maar ja, wie wordt er nou 2 keer geboren, nietwaar? Apart.

Terug
Bovenaan Onderaan