Teleurstellend; Feijenoord neemt de strafschoppen beter.

Abraham54

Beheerder
Forumleiding
Ik verheugde me op een leuke pot voetbal tussen PSV en Feijenoord - had deze twee ploegen niet eerder zien voetballen.....
Natuurlijk - het was wam en het was in mijn ogen dan ook eerder een potje zomeravond voetbal.
Maar als dan de reguliere wedstrijd is afgelopen zonder doelpunten, is mijn conclusie dat Ajax verder en beter is.
Dat wordt leuk komende week - Standard Luik - Ajax.

Dat wordt zeker een leuke wedstrijd. alhoewel ik voor Feyenoord ben. (Maar geen haat koester tegen Ajax.) Ik vind het spelletje leuk.

Alhoewel ik mij nog meer verheug op het volleybal van de Nederlandse dames van deze week, en het WK in september.

Laatst bewerkt:
Teleurstellend eigenlijk.
In de eerste helft wervelde Ajax - in de tweede helft was de werveling weg en is het uiteindelijk 2-2 geworden.

Moet een nare bijsmaak gegeven hebben. 2-1 winst in de knip en dan in blessuretijd toch de winst nog uit handen geven.

Typisch het voetbal van een Nederlandse club.
In de eerste helft heerlijk wervelend voetbal, tikkietakkie tegen zwoegende Belgen, die technisch gezien duidelijk de minderen waren.
In de tweede helft geen wervelende show meer en een Ajax dat dacht op rozen te zitten en toen namen de Belgen het touw in handen.

Yep, inderdaad het oude liedje. Of ze zijn niet in staat die 2 maal 3 kwartier vol te houden (dus meer een kwestie van conditie)

Ajax erg goed in de eerste helft de tweede helft viel de boel als een kaartenhuis in elkaar naar mijn mening.

Nog even over deze twee topclubs: Wat een gigantisch teleurstellend begin van de nationale voetbalcompetitie, om medelijden mee te krijgen. Wanneer Ajax thuis (voor de 2e maal) niet kan winnen van Heracles en Feijenoord waar dan ook verliest van De Graafschap dan is het wel heel erg slecht gesteld met ons clubvoetbal.

Terug
Bovenaan Onderaan