System Volume Information

cooper

PCS Lid
Lid geworden
26 september 2020
Waarderingsscore
116
Punten
63
OS
Windows Home 10
AV
Kaspersky internet security 2020
Hello,

Ik vraag me het volgende af.

Op de lege usb flashdrive Sandisk 64 gb staat een bestand dat er reeds op staat van bij de aankoop met de naam: System Volume Information. Dit bestand staat trouwens op alle nieuwe Sandisks usb sticks bij aankoop.

Als ik een bootable usb stick wil maken met Rufus, mag dit bestand dan blijven staan op de usb flashstation ?

grtz,

cooper
[url=https://postimg.cc/tZthHr8G][/URL]

System volume information is een standaard map die standaard verborgen staat op ieder opslag apparaat en een onderdeel is van o.a. systeemherstelpunten en verwijderde items.

Rufus formatteert een usb stick voordat hij er een iso, van bijvoorbeeld Windows, erop zet. Dus of die map er wel of niet er op staat maakt niet uit.

Standaard kan je er zelf weinig mee, je kan hem niet zomaar even openen, maar formatteren is geen enkel probleem.

Welke ISO wil jij met Rufus er op zetten?
Als dat een Linux ISO is, dan formatteert Rufus de stick in FAT32, dan is de System Volume Information map verdwenen,
dan wel onzichtbaar gemaakt.
Ergo, maak je geen zorgen.

System volume information is een standaard map die standaard verborgen staat op ieder opslag apparaat en een onderdeel is van o.a. systeemherstelpunten en verwijderde items.

Rufus formatteert een usb stick voordat hij er een iso, van bijvoorbeeld Windows, erop zet. Dus of die map er wel of niet er op staat maakt niet uit.

Standaard kan je er zelf weinig mee, je kan hem niet zomaar even openen, maar formatteren is geen enkel probleem.
Thanks.

Terug
Bovenaan Onderaan