stuurprogramma voor printer ontbreekt

• Onderwerp starterKate
  • Startdatum
  • Reacties 5
  • Weergaven 749
Status
Niet open voor verdere reacties.
K

Kate

Guest
Al een aantal jaren print ik met een Canon MG7700. Maar nu is dat over en ik vind het verdacht dat dit gebeurt vlak na de laatste update van Windows.
De printer staat te boek als mijn standaardprinter, maar geeft aan dat hij offline is en niets voor me wil doen. Het is een draadloze printer en voor mijn man print hij wel, maar die heeft de update nog niet.
Als ik op printerbeheer klik, komt de mededeling dat het stuurprogramma voor deze printer niet op mijn computer is geinstalleerd. Is er dus stiekem tussen uit geknepen, want ik printte er regelmatig mee! Dan is er een lijst met namen te vinden en als ik mijn printer daar zie staan, kan ik het stuurprogramma ophalen. Maar mijn printer staat er niet!!
Hoe nu verder?

Als de printer op jouw laptop als off line staat , betekent dat er geen connectie is tussen jouw laptop en de printer . Is de printer bij je man aangesloten met een USB kabel of ook draadloos ?

Het is dezelfde printer en hij is voor ons allebei draadloos.

Ha Swake, wat heb je dat goed voor me gevonden! Ik ben er net even zoet mee geweest, maar ik heb een mooie print en het apparaat wil me weer kennen. En zo hoort het! Thanks.
Probleem is dus opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan