Stijlthema's opgeschud.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 9
  • Weergaven 839
Met ingang van vandaag zijn de aangepaste thema's van Pixel Exit's thema IPBee in drie kleuren aanwezig: blauw, groen en rood, tevens is het standaard IPBee thema ook beschikbaar.
IPBee Blauw is tevens het standaard thema van dit forum geworden.
De eerder door mij aangepaste thema's zijn niet meer en de tussentijds geïnstalleerde thema's ter overbrugging zijn ook niet meer.
De donkere thema's zijn er nog, wetende dat er daar een behoefte voor bestaat.

IPBee Zwart is er als nieuwe stijl toegevoegd aan de IPBee themareeks.

Ja oké, maar waarom zit ik daar dan ook meteen mee opgescheept? Die stijlen veranderen om de haverklap en steeds weer moet ik daarna opnieuw mijn stijl instellen, want het nieuwe kleurtje is dan meteen de standaardstijl.

Heb jij soms niet door hoe je eigen stijl te kiezen?

Ja, natuurlijk wel. Maar na iedere verandering moet ik die eigen stijl opnieuw instellen.
Ik schrik me steeds weer rot wanneer er weer een andere stijl is ingesteld.

@porrelaar ik heb dat ook hoor. Denk ook dat het mensen afschrikt als je niet gewoon 1 vast thema kiest en daarbij blijft. Het lijkt nu wel een testforum waar maar een beetje wordt aangerommeld.

Een testforum niet hoor, maar op zoekende naar iets speciaals vind ik de huidige stijl perfect.

Met het veranderen van de style van het forum schik je wel nieuwe leden af in de wandel gangen hoor ik de nieuwe naam al voor "Piepende Computers"
Ze noemen het nu het "kameleon" forum het blijft van kleur verschieten, ook word zo piep zo niet gezien als een stabiel forum.
Ik vind het zeer mooi hoe je bezig bent met het forum dat voorop maar op deze manier schrikt het alleen maar af.
Ik bedoel dit niet negatief maar als een positieve opmerking.

Het is mij bekend dat veranderingen nu eenmaal door de een makkelijker worden geaccepteerd dan anderen dat doen.
Ik kan nu stellen dat dit forum een smoel heeft, die je nergens anders aantreft en dat heeft ook zijn merites die in herkenbaarheid zal uitmonden.

Terug
Bovenaan Onderaan