Stijl kiezen en instellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 29
  • Weergaven 749

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
7.049
Punten
113
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender, MBAM Free & Eset Online
FW
Windows Firewall
In XenForo 2.3 heeft elke stijl een lichte en donkere versie.
Standaard zal de eerste keer dat je een stijl kiest, de donkere versie opstarten.

Hoe kies je nu de lichte stijl of keer je terug naar de donkere stijl?
Dat is een klein weetje.

6731f10d5d9ed-XF_2.3_Doker_vs_Licht.jpg

Zowel in de navigatiebalk rechtsboven zie je een "maantje" en onderin de stijl vindt je linksonder ook dat maantje.

Als je erop klikt krijg je een menu waarin jij je keuze kan maken.

Ergo: 'maantje" is een donkere stijl en het "tandwieltje" is een lichte stijl.

Er is echter één stijl die een uitzondering is, namelijk WebMaster Blauw & Crème heeft twee donkere stijlen.
In WebMaster Blauw & Crème is licht de blauwe stijl en donker de Crème stijl.
WebMaster Blauw & Crème is bedoeld voor die leden, die of WebForce Donker met Blauw of WebForce Donker met Crème hebben gebruikt.

Hoe stel ik nu een stijl in?

Klik daarvoor links onder op Default stijle en dan krijg je de Stijlkiezer en kan je daar in je keuze maken.

Het makkelijkst gaat het instellen via Voorkeuren in je eigen account:

Update 23-11-2024:
foei toch - het verbeteren van de link heeft te lang geduurd!

WebMaster Blauw & Crème is bedoeld voor die leden, die of WebForce Donker met Blauw of WebForce Donker met Crème hebben gebruikt.
Ja jammer dat die Donker met Crème niet gemaakt is, want die blauw gebruikte bijna niemand, dat blauw vind ik niet mooi.

Zover ik weet gebruikt o.a. Roxmarie de Blauwe versie.

Ik heb even gesnuffeld.
Roxmarie gebruikt inmidddels de standaard stijl.

Ja dat kan maar die is mij te licht. Dus ik hou het wel even hierbij denk ik. Ander keer nog beetje testen met donkere tinten van andere, nu geen tijd voor.
Het is weer eens november he... dan is het tot Kerst vaak weer een boel te doen van iedereen die opeens iets met zijn pc's of camera's moet.

De staandaardstijl is Webmaster en die bestaat ook uit een donkere versie.

Ja oke. Ik probeer nu trouwens even de Default style, donkere modus.
Die lijkt wel heel erg veel op "Webmaster blauw en crème" heb ik het idee.

WebMaster Blauw & Crème heeft nu een donkere achtergrond, waar geen blauw imeer in is te bespeuren.

Ziet er wel heel apart uit met die wat fellere groene profielbalk, da's even wennen, maar dat wordt misschien wel iets.

Ik word hier een beetje moe van dat veranderen iedere keer .

Bij deze mijn account verwijderen svp.

Eerlijk gezegd vind ik het groen te opvallend.

Voor de zoveelste keer vermeld ik nogmaals dat dit forum geheel nieuw opgezet is via XenForo 2.3 waarin het vorige forum geïmporteerd is.
XenForo 2.3 heeft een geheel nieuw kleursysteem en daarom om voor de toekomst goed uitgerust te zijn, zijn alle stijlen nieuw ontwikkeld uit de nieuwe Default Style.

Waarom dit alles, omdat uit XenForo 2.3 XenForo 3.0 wordt ontwikkeld en dan zijn stijlen uit XF 2.2 sowieso niet meer mogelijk.

Behalve dan dat we nu in een schone XF 2.3 draaien kan ik zeggen dat XF 2.2 lange tijd gedraaid heeft zonder grote veranderingen.
En de bedoeling is dat dit nu ook het geval wordt.

Maar ik had wel verwacht dat er "klachten" zouden komen.

@Abraham54
Nee hoor, ik heb het nog altijd over webmaster blauw met creme. Die vind ik in de basis goed (licht nu want de selectie donker werkt niet bij mij.
Gisteren kon ik nog wel kiezen in die stijl tussen licht en donker.

Doe hetgeen ik je in jouw PB heb geschreven.
Dat werkt heel makkelijk.

Mijn stijl is foetsie, crème, zelfde als @Black Tiger . Degene die nu standaard is, heeft onleesbare gedeelten.

Zucht.

Terug
Bovenaan Onderaan