Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kan het bijna niet geloven,dat zo iets gratis blijft!Onedrive heeft de ruimte ook terug geschroefd had 40GB nu nog 15!
Betrap ze al op kleine leugen...in de afbeelding lees je geen maximale bestandsgrootte! Let er op dat een upload via de browserversie van STACK maximaal 10GB
groot mag zijn.Dit staat in de handleiding.
Mvg
Danvers
Heb er nog niet afdoende naar gekeken maar het moet bijna wel een adder onder het gras kennen. Want, opslag kost nog altijd vrij veel geld. Dat moet ergens van komen en dus geloof ik er nog niet echt in. Voor een echte analyse zou ik er eens goed naar moeten kijken.
Voor ons is het totaal nieuw,in Nederland bestaat het een tijd,maar heb er niet echt iets van gelezen.Daarmee mijn vraag lol.
Ja de aanmelding niet goed werkte,zelf mijn aanvraag in de morgen tegen de avond had ik mijn code,account gemaakten het werkt!
Mvg
Danvers
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.