Najsnarf
PCS Lid
- Lid geworden
- 5 aug 2016
- Waarderingsscore
- 394
- Punten
- 83
- OS
- W11pro
- AV
- MBAM en Windows
Eerder vandaag normaal kunnen opstarten. Na digitaal een afspraak bij de kapper gemaakt te hebben was er daarna geen muisfunctie meer: rond draaiend cirkeltje.. Met geweld afsluiten (W10) Bij herstart wordt meteen om een wachtwoord van de harde schijf zèlf gevraagd en dat heb ik nooit aangemaakt! Dus niet een mogelijkheid om met F11 of Del in het uefi-menu te komen.
PC stroomloos gemaakt, tijdje startknop ingedrukt gehouden en opnieuw hetzelfde. Nu lees ik om eens een tijdje de Cmos batterij (heet die zo?) er uit te halen en een paar keer startknop ingedrukt te houden.
Inmiddels feilloos opgestart met een recente kloon waar (bijna ) alles op staat. Hoe nu verder? Ik zou in het uiterste geval kunnen proberen met MiniTool of met Aomei van de werkende SSD (240) een kopie te maken naar de niet-werkende: 125 GB.
PC stroomloos gemaakt, tijdje startknop ingedrukt gehouden en opnieuw hetzelfde. Nu lees ik om eens een tijdje de Cmos batterij (heet die zo?) er uit te halen en een paar keer startknop ingedrukt te houden.
Inmiddels feilloos opgestart met een recente kloon waar (bijna ) alles op staat. Hoe nu verder? Ik zou in het uiterste geval kunnen proberen met MiniTool of met Aomei van de werkende SSD (240) een kopie te maken naar de niet-werkende: 125 GB.