Soms veroorzaken mensen vreemde toestanden

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 64
  • Weergaven 4449

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
7.049
Punten
113
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender, MBAM Free & Eset Online
FW
Windows Firewall
Jim Carrey uit Wales is ondertussen een fantasie armer.
Hij had het lumineuze idee dat het heerlijk erotisch zou kunnen zijn om een moersleutel om zijn penis te draaien.

BBJsWBL.img

Hij ging alleen te ver door met aandraaien.
En dat werd dan ook pijnlijk en hij draaide het alarmnummer.

Gelukkig voor hem was de South Wales Fire And Rescue snel ter plekke om hem een handje te helpen. De pijnlijke details van het tafereel werden duidelijk door de tweet van de brandweer, waarin een gifje is te zien van een schreeuwende Jim Carrey. „Als je al gereedschap gebruikt, zorg er dan in ieder geval voor dat je de handleiding leest.”
Door de vele reacties haalde de South Wales Fire And Rescue de tweet offline.

BBJsIyp.img

Ik heb nog een mooie DeWalt 608 liggen (met volle accu's) waarmee ook fantastische dingen gedaan kunnen worden
icon_mrgreen.gif

Dat kan pijn gaan doen
icon_mrgreen.gif

Met mijn FMM 250 Q kan ik ook nog wel wat sadistische acties uitvoeren :mask:

Je staat in een lift en dan moet je pissen.
En dan bespuit je alle bedieningsknoppen.....

BBJB27G.img

Een baldadig kind kreeg een nare verrassing toen hij besloot in een Chinese lift te plassen. Hij veroorzaakte kortsluiting en kwam vast te zitten, bericht de krant South China Morning Post.

Op camerabeelden is te zien hoe de jongen een lege lift binnenloopt in een appartementencomplex in Chongqing. Hij opent vervolgens zijn broek en plast over de liftknoppen. De oplichtende knoppen beginnen daarop te knipperen en ook de deur weigert dienst. Daarna valt het licht uit.
Het Chinese ministerie van Openbare Veiligheid deelde de camerabeelden via sociale media. Het bijschrift luidde: „Stop met dit stoute gedrag.” Het ministerie liet weten dat de jongen is bevrijd. Het is onduidelijk of de knul en zijn ouders worden bestraft.

View: https://twitter.com/biojay0414/status/967816351111761920?ref_src=twsrc%5Etfw

Jim Carrey verveelde zich alleen maar...

En ja, sommige liften zien er soms inderdaad uit als een openbare WC, qua looks.

Stan (19) uit Helmond strandde met zijn auto in de Waddenzee: 'Ik ga nu met mijn fiets naar werk'

De_vastgeraakte_auto_van_Stan_(Foto_Anton_Kappers_-_Thomasson_Kappers_Media).jpg

SINT JACOBIPAROCHIE - Het hield inwoners van het Friese Sint Jacobiparochie al dagen bezig, een auto die sinds dit weekend zo’n tweehonderd meter vanaf de dijk in het slib van de Waddenzee stond. Het blijkt de auto van Stan (19) uit Helmond.

“We wilden met een groep vrienden naar Groningen rijden”, vertelt Stan. Maar er werd een tussenstop gemaakt om met eb de Waddenzee in Friesland op te rijden. En daar ging het helemaal mis.
Vast te zitten
Zijn auto kwam vast te zitten in het zand. Stan: "We hebben geprobeerd om met een andere auto mijn auto eruit te trekken, maar hij zat helemaal vast." Ondertussen kwam het water steeds dichterbij. "Mijn maat zei: hé, dat water stond net nog niet zo dichtbij. Toen schrok ik me kapot." En dus zat er niks anders op dan de auto achter te laten. "We hebben de politie gebeld om te vertellen wat er was gebeurd."
De auto wordt donderdag door een speciaal team van Rijkswaterstaat getakeld. "Dat wordt nog een heel circus, met auto's met rupsbanden en graafmachines. Het gaat me duizenden euro's kosten." En dan te bedenken dat zijn auto te koop stond. "Ja, ik wilde er al een tijdje vanaf."
Lesje geleerd
Zijn lesje heeft hij geleerd verzekert Stan. “Het was echt heel stom. Ik heb er heel veel van geleerd. De komende tijd moet ik op mijn fiets naar mijn werk."

BRON

Time Traveler From 2075 Reveals WWIII Details

View: https://www.youtube.com/watch?v=s3Ehmi4xHe4

Michael Phillips claims to be a time traveler who was born in the year 2043. In 2075, according to Michael, he was part of several top secret missions in which he traveled through time. In this video he sent us, he reveals details about WWIII and tells about which countries will be involved. He also reveals a future president of the U.S. Michael also talks about commercial space flight and colonization of the galaxy.

Wat moet ik hier nu mee. Mijn gedachten gaan door elkaar heen: het is een spannend verhaal, zou het een nieuw boek vanStephen King zijn, zou het waar zijn, waarom zit die man het aan ons te vertellen als het waar is, waarom vertelt hij het als het verzonnen is, enz. enz.

Maar het boeit, het maakt je angstig, maar het maakt je ook gelukkig. Angstig omdat hij oorlogen beschrijft die nog binnen mijn levensverwachting vallen, angstig omdat er gebeurtenissen en tijdperken genoemd worden waar mijn kinderen en kleinkinderen mee te maken zouden kunnen krijgen.
Maar ook gelukkig omdat datgene wat ik geloof, nl dat de wereld zich zelf zal vernieuwen, hoe dan ook, toch zou kunnen uitkomen.

Maar de enige troost die ik heb als dit vannacht bij me komt spoken, is: als het allemaal zo gaat, hoeven we ons niet zo druk meer te maken want het ligt allemaal al vast! Zou het een politieke stunt zijn? 1 april is nog te ver......
Nu kijk ik alleen nog uit naar de films en foto's die deze man ongetwijfeld meegenomen heeft, want zonder dat kun je er écht niet mee aankomen!

Man krijgt boete voor aanbieden stempas op Marktplaats

Een man uit Sprang-Capelle heeft een boete van 250 euro gekregen omdat hij zijn stempassen voor de gemeenteraadsverkiezing en het referendum te koop had aangeboden op Marktplaats.
Dat meldt het Openbaar Ministerie.
De burgemeester van Waalwijk, waar Sprang-Capelle onder valt, liet eerder deze week al weten dat er in zijn gemeente illegaal stempassen werden aangeboden.
"Onacceptabel" noemde hij dat. Het is verboden om stempassen te kopen of verkopen. Kopers of verkopers riskeren een boete van maximaal 8200 euro of een celstraf van maximaal een half jaar.

BRON

Een stempas is een stukje stevig papier. Een stempas is in Nederland een verklaring in de vorm van een pas, waarmee een kiesgerechtigde wordt toegestaan binnen het gebied van het orgaan waarvoor een verkiezing wordt gehouden, meestal de gemeente of deelgemeente, aan de stemming deel te nemen. Je krijgt het via de post toegestuurd en je moet de stempas in Nederland meenemen als je gaat stemmen. Hieronder twee voorbeelden:

5ab26b5665b47-Stempas.jpg

5ab26b6aecf0c-Stempas_referendum_Associatieovereenkomst_Oekra%C3%AFne.jpg

In België kent men geen stempas maar wordt gebruikgemaakt van een oproepingsbrief of kiesbrief.

Laatst bewerkt:
Inderdaad bij ons word men met een oproepingsbrief op de hoogte gebracht om zich verplicht naar het stemlokaal te begeven .
Maar niemand kan je verplichten om een stem uit te brengen wat velen denken . Je gaat naar het stemlokaal , je geeft je oproepingsbrief af waarop een stempel gezet word dat je jou naar het stemlokaal begeven hebt , en niemand kan je verplichten om zich in het stemhokje te begeven , het is wel je plicht en dat staat zo op de oproepingsbrief te lezen .
Maar ik kan niet goed volgen waarom een stempas te koop word aangeboden , die is toch persoonlijk ?

Ja, een stempas is persoonlijk, maar als je zelf niet in de gelegenheid bent om te stemmen (bijvoorbeeld omdat je tijdens de verkiezingsdag op vakantie zult zijn), dan kun je iemand anders machtigen om voor jou te gaan stemmen. Daarvoor moet o.a. op de achterkant van de stempas een en ander worden ingevuld. Meer info daarover vind je hier: Kan ik iemand machtigen om voor mij te stemmen bij verkiezingen?
In ruil voor geld wilde die man uit Sprang-Capelle dus iemand wel machtigen. Als er geld aan te pas komt, dan is het handel in stempassen, en dat is verboden.

Maar....... je kunt wel iemand machtigen, echter dat levert alleen een stem op als diegene die met jouw stempas dan voor de stemtafel staat, ook een kopie van jouw identiteitsbewijsheeft (paspoort, rijbewijs, indentiteitskaart). En daar wordt streng op gelet.
Dus als je je stempas verkoopt, verkoop je ook even je identiteit!

Zo nu weet ik wat bij jullie in Nederland waarvoor een stempas gebruikt word . Hier bij ons in België is dat met volmacht stemmen . Je kan niet gaan gaan stemmen omdat je moet werken , want ik heb hier van Abraham al eens gelezen dat jullie in Nederland tijdens jullie pauze mag gaan stemmen. Maar hier word altijd op zondag gestemd en er zijn mensen die (soms) ook op zondag moeten werken . Die krijgen een bewijs van de werkgever , gaan naar het gemeentehuis achter een volmachtformulier waar beide namen moeten op vermeld worden, en door beide partijen moet ondertekend worden . Naam vaan de volmachtgever en naam van volmachthouder . Het kan gebeuren dat je plots op die zondag ziek word , dan moet je de dokter van wacht bellen en die schrijft een briefje kan wegens ziekte niet gaan stemmen . De gemeentehuizen zijn dan op de kieszondag open zodat een volmacht kan afgehaald worden .
Ik herinner me zo nog iets uit mijn kinderjaren, het kan 50 jaar geleden zijn bij de gemeenteraadsverkiezingen . Een huisarts die ook kandidaat was om burgemeester te worden was ook de plaatselijke arts van een rusthuis . In het rusthuis waren heel wat oudjes die zich niet naar het stembureau konden begeven en had hiertegen gezegd , krijg ik van jullie volmacht dan stem ik in jullie plaats . De dokter had hiervan misbruik gemaakt en met de volmachten voor zichzelf gestemd en was daardoor burgemeester geworden . Nu mag dit niet meer . Iemand die kandidaat is en staat op een kieslijst mag niet meer met volmacht stemmen voor anderen .

Bij ons mag dat wel. Het is wel zo dat je maximaal twee machtigingen mag meenemen. Je moet die stemmen dan uitbrengen tegelijk met je eigen stem. Ben je de machtigingen vergeten en wil je voor die personen later gaan stemmen dat kan dan niet meer.

@Rubensky , ik bedoel met niet meer mogen , als je zelf op de kieslijst staat , niet meer mogen stemmen in iemands anders plaats met volmacht .
Als ik met volmacht in jouw plaats mag stemmen en jij zegt tegen tegen mij , je moet wel voor Jan stemmen, en ik denk bij mezelf , en jij gelooft dat , ik ga voor mezelf stemmen .

Terug
Bovenaan Onderaan