Opgelost Sommige websites openen niet in Chrome!

onlangs ervaar ik een raar probleem op mijn Windows 10-computer. Sommige websites openen daar gemakkelijk en sommige doen er lang over om te openen. Na een tijdje kreeg ik deze foutmelding err verbinding verbroken.

Dit is de Chrome-browser waar het probleem zich voordeed. Maar vrienden als ik de websites probeer te openen die daar niet openen, zijn deze gewoon geopend in Firefox. Ik heb de Chrome-cache gewist. Maar nog steeds blijft het probleem bestaan. Ik begrijp niet wat er aan de hand kan zijn. Heeft iemand eerder een dergelijk probleem gehad? Help me alstublieft.

Roxmarie

Moderator
Team lid
Lid geworden
28 mei 2019
Reactiescore
2.908
Punten
323
Heeft Google Chrome, de laatste update?

Open Chrome op je computer. Bekijk Meer Meer in de rechterbovenhoek.
Als er een update beschikbaar is, heeft het pictogram een van de volgende kleuren:

Groen: Er is minder dan twee dagen geleden een update uitgebracht. Oranje: Er is ongeveer vier dagen geleden een update uitgebracht.
Rood: Er is ten minste een week geleden een update uitgebracht.

Je kunt Google Chrome als volgt updaten:
Open Chrome op je computer.
Klik rechtsboven op Meer Meer.
Klik op Hulp en dan Over Google Chrome.
Klik op Google Chrome updaten.
Belangrijk: Als je deze knop niet ziet, beschik je over de nieuwste versie.
Klik op Opnieuw starten. De browser slaat de geopende tabbladen en vensters op. Als je de browser opnieuw start, worden deze automatisch weer geopend. Je incognitovensters worden niet opnieuw geopend als Chrome opnieuw wordt gestart. Als je liever niet meteen opnieuw start, klik je op Niet nu. De volgende keer dat je je browser opnieuw start, wordt de update toegepast.

Bron https://support.google.com/chrome/answer/95414?hl=nl&co=GENIE.Platform=Desktop

Stel dat dit niet helpt dat kun je Chrome resetten, lees wel even door wat dit voor een gevolgen heeft.

Chrome-instellingen terugzetten naar standaard

U kunt uw browserinstellingen in Chrome op elk gewenst moment herstellen. U moet dit misschien doen als apps of extensies die u hebt geïnstalleerd, uw instellingen zonder uw medeweten hebben gewijzigd. Uw opgeslagen bladwijzers en wachtwoorden worden niet gewist of gewijzigd.

Open Chrome op uw computer.
Klik rechtsboven op Meer en vervolgens op Instellingen en vervolgens op Geavanceerd.

Op Chromebook, Linux en Mac: Klik op Instellingen resetten en vervolgens op Instellingen herstellen naar de oorspronkelijke standaardwaarden en vervolgens op Instellingen resetten.

Op Windows: Klik op Reset en opschonen en vervolgens op Instellingen terugzetten naar de oorspronkelijke standaardinstellingen en vervolgens op Instellingen opnieuw instellen.

Deze stappen zorgen niet voor een volledige reset. Sommige instellingen, zoals lettertypen of toegankelijkheid, worden bijvoorbeeld niet verwijderd. Als u een nieuw gebruikersprofiel wilt maken, voegt u een nieuwe gebruiker toe in Chrome.
Wat er verandert wanneer u uw instellingen herstelt

In uw Chrome-profiel worden de volgende instellingen gewijzigd naar de standaardinstelling op alle apparaten waarop u bent aangemeld:

Standaardzoekmachine, die weer wordt gewijzigd in Google. Ontdek hoe u uw standaardzoekmachine instelt.

Startpagina en tabbladen. Hier leest u hoe u uw startpagina voor Chrome instelt en standaard opstarttabbladen instelt.

De nieuwe tabbladpagina. Hier vindt u informatie over hoe u kunt instellen naar welke pagina een nieuw tabblad wordt geopend.

Tabbladen die u hebt vastgemaakt. Leer hoe u tabbladen vastpint.
Instellingen voor inhoud, zoals toestaan dat een site u pop-ups laat zien of uw microfoon gebruikt. Hier leest u hoe u uw inhoudsinstellingen wijzigt.

Cookies en sitegegevens, zoals items in een online winkelwagentje. Meer informatie over cookies en sitegegevens.

Extensies en thema's. Meer informatie over extensies en thema's.

Bron

GarrisonErd

Nieuw Lid
Lid geworden
1 jun 2022
Reactiescore
1
Punten
153
Heeft Google Chrome, de laatste update?

Open Chrome op je computer. Bekijk Meer Meer in de rechterbovenhoek.
Als er een update beschikbaar is, heeft het pictogram een van de volgende kleuren:

Groen: Er is minder dan twee dagen geleden een update uitgebracht. Oranje: Er is ongeveer vier dagen geleden een update uitgebracht.
Rood: Er is ten minste een week geleden een update uitgebracht.

Je kunt Google Chrome als volgt updaten:
Open Chrome op je computer.
Klik rechtsboven op Meer Meer.
Klik op Hulp en dan Over Google Chrome.
Klik op Google Chrome updaten.
Belangrijk: Als je deze knop niet ziet, beschik je over de nieuwste versie.
Klik op Opnieuw starten. De browser slaat de geopende tabbladen en vensters op. Als je de browser opnieuw start, worden deze automatisch weer geopend. Je incognitovensters worden niet opnieuw geopend als Chrome opnieuw wordt gestart. Als je liever niet meteen opnieuw start, klik je op Niet nu. De volgende keer dat je je browser opnieuw start, wordt de update toegepast.

Bron https://support.google.com/chrome/answer/95414?hl=nl&co=GENIE.Platform=Desktop

Stel dat dit niet helpt dat kun je Chrome resetten, lees wel even door wat dit voor een gevolgen heeft.

Chrome-instellingen terugzetten naar standaard

U kunt uw browserinstellingen in Chrome op elk gewenst moment herstellen. U moet dit misschien doen als apps of extensies die u hebt geïnstalleerd, uw instellingen zonder uw medeweten hebben gewijzigd. Uw opgeslagen bladwijzers en wachtwoorden worden niet gewist of gewijzigd.

Open Chrome op uw computer.
Klik rechtsboven op Meer en vervolgens op Instellingen en vervolgens op Geavanceerd.

Op Chromebook, Linux en Mac: Klik op Instellingen resetten en vervolgens op Instellingen herstellen naar de oorspronkelijke standaardwaarden en vervolgens op Instellingen resetten.

Op Windows: Klik op Reset en opschonen en vervolgens op Instellingen terugzetten naar de oorspronkelijke standaardinstellingen en vervolgens op Instellingen opnieuw instellen.

Deze stappen zorgen niet voor een volledige reset. Sommige instellingen, zoals lettertypen of toegankelijkheid, worden bijvoorbeeld niet verwijderd. Als u een nieuw gebruikersprofiel wilt maken, voegt u een nieuwe gebruiker toe in Chrome.
Wat er verandert wanneer u uw instellingen herstelt

In uw Chrome-profiel worden de volgende instellingen gewijzigd naar de standaardinstelling op alle apparaten waarop u bent aangemeld:

Standaardzoekmachine, die weer wordt gewijzigd in Google. Ontdek hoe u uw standaardzoekmachine instelt.

Startpagina en tabbladen. Hier leest u hoe u uw startpagina voor Chrome instelt en standaard opstarttabbladen instelt.

De nieuwe tabbladpagina. Hier vindt u informatie over hoe u kunt instellen naar welke pagina een nieuw tabblad wordt geopend.

Tabbladen die u hebt vastgemaakt. Leer hoe u tabbladen vastpint.
Instellingen voor inhoud, zoals toestaan dat een site u pop-ups laat zien of uw microfoon gebruikt. Hier leest u hoe u uw inhoudsinstellingen wijzigt.

Cookies en sitegegevens, zoals items in een online winkelwagentje. Meer informatie over cookies en sitegegevens.

Extensies en thema's. Meer informatie over extensies en thema's.

Bron
Heel erg bedankt voor het delen van deze informatie. Maar ik heb Google Chrome bijgewerkt, maar het probleem bleef bestaan. Daarna heb ik de DNS-cache vernieuwd en de LAN-instellingen aangepast met behulp van dit artikel. Na het correct uitvoeren van de taken was het probleem opgelost. Nu heb ik geen problemen meer bij het openen van de websites vanuit Chrome. Soms gebeurt dat soort problemen vanwege cookies, cache. In ieder geval nogmaals bedankt voor je geweldige hulp.

Bovenaan Onderaan