Softmakers nieuwe en gratis versie Office 2018

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 10
  • Weergaven 1176

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
7.050
Punten
113
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender, MBAM Free & Eset Online
FW
Windows Firewall
Veel mensen die een oudere versie Microsoft gebruikten zijn overgegaan op Softmakers Office 2016.

Softmaker heeft dit jaar een geheel nieuw ontworpen Office pakket gelanceerd en inmiddels is daar een gratis versie van uitgekomen.
Kon Office 2016 gratis enkel opslaan in de oudere MS Office comptabiliteit.
Office 2018 Free is nu compatibel met de moderne MS Office pakketten.

Textmaker (Word):

en_sfo_ui_new.png

Planmaker (Excel)

en_touch_mode_off.png

Dit gratis moois kan je hier vinden: www.freeoffice.com - Overzicht

Bij download zal jij jouw e-maildres moeten invullen - via jouw e-mail ontvang je dan de licentiecode om het pakket volledig functioneel te krijgen.

Ook Linux gebruikers kunnen hun voordeel doen - dit Office 2018 Free pakket is er ook voor Linux.

Updates: voor windows gebruikers geldt, dat ingeval van een update dit middels een mededeling gebeurd - waarna je het pakket kan downloaden/installeren.

Voor Linux geldt, dat je het nieuwe pakket dient te downloaden en installeren.

er is nu een nieuwe softmakers 2021

Helemaal vergeten, maar wat in vat zit.....

Office 2021 van Softmaker is in de bèta versie uitgekomen en iedereen mag deelnemen om het te testen.

https://www.softmaker.com/nl/

Staat open voor Windows-, Linux- en macOS-gebruikers.

ik had mij reeds de softmakers 2019 pro aangeschaft (betalend) en nu is er de 2021.
Ik hoop dat als beta voorbij is (slechts voor juni) dat de update van 2019 naar 2021 niet te duur is?

Met 2019 zal je 2018 bedoelen, die heb ik laatst in professional uitvoering voor 5 verschillende computers aangeschaft voor niet schrikken 17,95 euro.

voor niet schrikken 17,95 euro.
Oef.... ik durfde bijna niet te kijken.... dat begint al aardig duur te worden......... als je het per maand zou moeten betalen. :D
LoL, zo is het nog goed te doen voor een heel jaar (of langer) zo'n klein bedrag. :)

Was een eenmalige aanbieding voor geregistreerde klanten!
En geen abonnement.
Perfect product voor Linux.

Ik heb de 2018 gratis versie op mijn 2 andere pc's staan, ik gebruik het niet veel, maar voldoet wel (bevalt beter dan libre en open office)

Ik heb het ook bij een andere zus van me en bij twee kennissen op de pc gezet enkele maanden geleden, zijn er ook tevreden over.

Helemaal vergeten, maar wat in vat zit.....

Office 2021 van Softmaker is in de bèta versie uitgekomen en iedereen mag deelnemen om het te testen.

https://www.softmaker.com/nl/

Staat open voor Windows-, Linux- en macOS-gebruikers.

Inmiddels is deze niet meer gratis te testen (maar al operationeel en te koop.

Ik ga de 2018 versie op mijn laptop zetten, dat werkte immers goed.

De 2021 upgrade is ontvangen.

Terug
Bovenaan Onderaan