snelkoppeling verwijderen

theplayer

Medewerker
Lid geworden
24 feb 2019
OS
Win10
AV
Bitdefender
Ik heb een Word-document. Om een of andere reden is daar een snelkoppeling van gemaakt. Kan ik die verwijderen?

Wat weinig uitleg, waar staat die snelkoppeling?
Maar algemeen rechtermuisklik op de snelkoppeling en kies verwijderen.

Die snelkoppeling is aan een Word-document "gehecht" (schuine blauwe pijltje op document).
Die actie gaat niet...alleen maar "snelkoppeling maken"

Post eens een screenshot , ik heb het donkerblauw vermoeden dat het geen snelkoppeling is maar eerder iets met dropbox of een gecomprimeerd bestand.

Sorry Dotchiejack, Ik heb een MSI laptop van 4 jaar oud. Paint heb ik geïnstalleerd., een Prt scr gedaan. Nergens te vinden...
Samsung Camera gebruikt om de afbeelding te fotograferen, daarna op de laptop aangesloten en het onderdeel DCIM is leeg....(terwijl er honderden foto's op staan...) Zucht....

klik er op zodat hij is gelelecteerd en druk dan op de delete toets en bevestig dat je hem wilt werwijderen

Maak een PrtScr open paint en bij bewerken klik plakken.
Ik heb Win 10 Dotchiejack. Maar ik heb dit daar ook geprobeerd. Dan krijg ik Paint. Prt.sc van de afbeelding gemaakt. Bewerken en plakken. Scherm blijft herhaaldelijk leeg...

Om een afbeelding in Paint te plakken gebuik je daarvoor enkel de toetsen CTRL + V.

Sla vervolgend de Afeebeelding op als naam.jpg en ga dan naar
en kliik daar op de knop Bladeren.

Inmiddels allemaal gelukt! Dank, Abraham en Dotchiejack! Ik heb uiteindelijk via de rechtermuisknop de bestandslocatie gezocht en het pad gevonden in C:.\ Toen ik die eenmaal had, kon ik de snelkoppeling verwijderen.

Mooi dat het je gelukt is.
Je bent eindelijk ook handiger in Windows geworden, geweldig,

Terug
Bovenaan Onderaan