• Welkom bij Computerforum PiepCompSupport, het pc helpforum voor het verwijderen van virussen, adware en malware.
    Uw computer bevat een virus of er zijn andere problemen: dit forum is er voor iedereen die hulp zoekt! Waar moet ik rekening mee houden?
    U moet zich registreren, voordat u uw virusprobleem als onderwerp kunt beschrijven en posten. Zodra u een discussie hebt gemaakt,
    zal een expert u stap voor stap uitleggen, hoe u de malware kunt verwijderen en hoe u uw computer kunt beveiligen.
    Ons hulpforum en onze programma's zijn gratis. Weet u niet wat u nu moet doen, om hulp te krijgen, klik dan hier.

Alledaagse dingen sneeuw 25 november 2005

Roxmarie

Moderator
Team lid
Lid geworden
28 mei 2019
Reacties
3.665
Oplossingen
1
Reaction score
1.918
Punten
113

Mijn herinneringen aan die dag.

Op deze dag werkte ik in Nijmegen op kantoor, ik reisde met de trein. Er werd steeds gewaarschuwd voor sneeuw. Maar in Nijmegen lag om half 5 maar een enkel vlokje. Dus met de trein naar huis. In Arnhem konden we niet verder.
Gekeken in de hal zijn er alternatieven nee, alle bussen reden niet meer.
De NS had ook geen alternatieven of slaap mogelijkheden, dus eerst een hapje gegeten en toen maar een hotel gezocht. Dat was glibberen met mijn collega arm in arm, we vonden het hotel die nog een kamer vrij had. We waren blij dat we droog, warm en samen te waren.
De volgende dag moesten we met een omweg naar huis want de verbinding nog niet hersteld.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
20.847
Reaction score
4.947
Punten
113
Leeftijd
67
Ik moest die dag naar Oost, naar mijn werk als vrijwillig koster.
Met de fiets ging het niet, dus de benenwagen genomen.
Ook dat dat was niet leuk te doen.
Wel dat ik onderweg veel verloren dingen tegenkwam, vooral handschoenen en wanten.
Afijn, in de kerk zelf waren er toch ook een paar diehards gekomen.
Terug nam ik de openbareweg maar, die was begaanbaar en het was rustig op de straat.
Na veel geglibber thuis gekomen en het nieuws aangezet, want ik wist wel dat er veel sneeuw was gevallen,
maar in het nieuws kreeg ik een overzicht wat er zich al had afgespeeld!

Bovenaan Onderaan