Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Er is wel degelijk ook een Smart Switch voor Windows. Dat is een programma om van je Android telefoon via je Desktop een backup te kunnen maken van diverse zaken voor je Samsung android telefoon.Smartswitch is een Android apllicatie en dus niet voor Windows geschikt.
Het gaat om VCRedist, 2x 1keer X64 en 1keer X86Er is wel degelijk ook een Smart Switch voor Windows. Dat is een programma om van je Android telefoon via je Desktop een backup te kunnen maken van diverse zaken voor je Samsung android telefoon.
Deze is verkrijgbaar voor PC, MAC en Android.
@ynna: Welk programma'tje heeft Samsung je laten installeren? Gaat het om Samsung Kies of iets anders?
Dan kan wel maar dan moet je extra ruimte kopen. Er staat teveel op mijn telefoon om dat in de standaard cloud te zettenWaarom maak je niet tijdelijk een backup naar de Samsung Cloud?
Dat klopt en dat weten ze bij Samsung, vandaar de link naar de programmaatjes vcredistIk denk dat Samsung jouw vraag niet goed heeft begrepen - Smartswitch is een Android apllicatie en dus niet voor Windows geschikt.
Het zou wel kunnen natuurlijk, als je een speciale tool installeert om Android Apps in windows af te spelen.
Maar dat laatste schijnt nog steeds niet erg "reibungslos" te zijn.
Idd.@Abraham54: Dus voor Windows zal je naar alle waarschijnlijkheid SmartSwitch via de Samsung website moeten dowwnloaden:
www.samsung.com/global/download/smartswitchwin/
Dan kan wel maar dan moet je extra ruimte kopen. Er staat teveel op mijn telefoon om dat in de standaard cloud te zetten
De VCRedist versies zijn voor verschillende zaken noodzakelijk om dingen aan te praat te krijgen, waaronder ook sommige spellen en oudere applicaties. Tegenwoordig zet ik bij een nieuwe installatie al gelijk 2005, 2008, 2010, 2012, 2013 en 2015 er op, zowel x86 alsook x64.Samsung weet dat en geeft een link naar VCRedist, dan werkt het wel op Windows
Dan kan het wel. Vooral music is een groot bestand en afbeeldingen is niet zo belangrijk want die staan toch in google drive of onedriveOok als je de foto's en bestanden gewoon even los op de computer zet?