Smartswitch

ynna

PCS Lid
Bij het downloaden van Smartswitch op mijn laptop, krijg ik deze melding. Ik moet de inhoud van mijn Samsung op mijn laptop zetten omdat hij geen backup maakt op n mijtelefoon. ( moet weg voor reparatie) Wat moet ik doen om het te laten werken?

Waarschijnlijk te laat, maar goed.

Smartswitch is bedoeld om data van de oude telefoon op de nieuwe telefoon te zetten.
Je kan jouw smartphone toch gewoon verbinden met jouw computer via USB?

Smartswitch kon niet geïnstalleerd worden op mijn laptop. Iets werkt daar niet aan. Van Samsung advies gekregen om een bepaald programmaatje te downloaden en installeren. Nu kan ik dus wel een backup maken. Het ging niet om een oude naar nieuwe telefoon

Ik denk dat Samsung jouw vraag niet goed heeft begrepen - Smartswitch is een Android apllicatie en dus niet voor Windows geschikt.
Het zou wel kunnen natuurlijk, als je een speciale tool installeert om Android Apps in windows af te spelen.
Maar dat laatste schijnt nog steeds niet erg "reibungslos" te zijn.

Smartswitch is een Android apllicatie en dus niet voor Windows geschikt.
Er is wel degelijk ook een Smart Switch voor Windows. Dat is een programma om van je Android telefoon via je Desktop een backup te kunnen maken van diverse zaken voor je Samsung android telefoon.
Deze is verkrijgbaar voor PC, MAC en Android.

@ynna: Welk programma'tje heeft Samsung je laten installeren? Gaat het om Samsung Kies of iets anders?

Ik gebruik na Samsung Kies nu Smart Switch voor desktop al een poos tot volle tevredenheid voor back-uppen en synchronisatie met MS Outlook.
(Klein puntje: als ik een synchronisatie met MS Outlook doe moet ik handmatig het outloopproces afsluiten anders kan ik outlook niet openen.)

Er is wel degelijk ook een Smart Switch voor Windows. Dat is een programma om van je Android telefoon via je Desktop een backup te kunnen maken van diverse zaken voor je Samsung android telefoon.
Deze is verkrijgbaar voor PC, MAC en Android.

@ynna: Welk programma'tje heeft Samsung je laten installeren? Gaat het om Samsung Kies of iets anders?
Het gaat om VCRedist, 2x 1keer X64 en 1keer X86

Ik denk dat Samsung jouw vraag niet goed heeft begrepen - Smartswitch is een Android apllicatie en dus niet voor Windows geschikt.
Het zou wel kunnen natuurlijk, als je een speciale tool installeert om Android Apps in windows af te spelen.
Maar dat laatste schijnt nog steeds niet erg "reibungslos" te zijn.
Dat klopt en dat weten ze bij Samsung, vandaar de link naar de programmaatjes vcredist

@Abraham54: Dus voor Windows zal je naar alle waarschijnlijkheid SmartSwitch via de Samsung website moeten dowwnloaden:

www.samsung.com/global/download/smartswitchwin/
Idd.
Vreemd dat hij niet op die laptop wil lopen.
@ynna: Heb je dit al eens doorgelezen (is wel een ouder bericht maar wie weet): Opgelost: Samsung Smart Switch - Samsung Community:[/QUOTE]
Ik heb dat geprobeerd maar dan werkt het niet, Samsung weet dat en geeft een link naar VCRedist, dan werkt het wel op Windows

Samsung weet dat en geeft een link naar VCRedist, dan werkt het wel op Windows
De VCRedist versies zijn voor verschillende zaken noodzakelijk om dingen aan te praat te krijgen, waaronder ook sommige spellen en oudere applicaties. Tegenwoordig zet ik bij een nieuwe installatie al gelijk 2005, 2008, 2010, 2012, 2013 en 2015 er op, zowel x86 alsook x64.
De 2005 en 2008 heb je meestal niet nodig, maar ik heb enkele oudere games die dat nog vereisen.

Terug
Bovenaan Onderaan