• Welkom bij Computerforum PiepCompSupport, het pc helpforum voor het verwijderen van virussen, adware en malware.
    Uw computer bevat een virus of er zijn andere problemen: dit forum is er voor iedereen die hulp zoekt! Waar moet ik rekening mee houden?
    U moet zich registreren, voordat u uw virusprobleem als onderwerp kunt beschrijven en posten. Zodra u een discussie hebt gemaakt,
    zal een expert u stap voor stap uitleggen, hoe u de malware kunt verwijderen en hoe u uw computer kunt beveiligen.
    Ons hulpforum en onze programma's zijn gratis. Weet u niet wat u nu moet doen, om hulp te krijgen, klik dan hier.

Site Relatie voeding en gedrag

porrelaar

Bekend Lid
Lid geworden
22 aug 2017
Reacties
852
Reaction score
273
Punten
63
Het enige nieuwe zal zijn dat het nu ook in zijn sig (handtekening) staat.
Die sig zie ik niet. Ik zie geen enkele sig. Ik heb al lang geleden het weergeven van handtekeningen uitgeschakeld, omdat sommige leden gebruik maakten van een animated gif in hun sig. Dat vond ik erg afleidend van de inhoud van hun berichten.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
20.869
Reaction score
4.956
Punten
113
Leeftijd
67
@porrelaar -het gros van de hantekeningen hier is klein op een paar uitzonderingen na!
En lang niet iedereen heeft zelfs en handtekening.

Veng

Bekend Lid
Lid geworden
18 dec 2017
Reacties
533
Reaction score
78
Punten
28
Website
relatie-voeding-gedrag.nl
"Dat was je toch al - want hoe zo nu pas"
Blijkbaar mis ik iets. Ik las dit:
"Hier vind jij een overzicht van de fora die onze leden beheren en/of waarvan zij eigenaar zijn!
Ingeval ik iemand vergeten ben te vermelden, laat mij dat dan weten."
en zag mijn site er niet bij staan, dus gaf ik dat even door.

Ah. Nu valt het kwartje. Het gaat om fora, niet om sites. Sorry voor de verwarring
Ik heb wel nog een community pagina op Facebook maar dat is weer net iets anders

Laatst bewerkt:

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
20.869
Reaction score
4.956
Punten
113
Leeftijd
67
Een forum is ook een website, maar daar hangt een community aan.
En het beheer van een forum is wel degelijk dynamischer dan het beheer van een statische website!

Bovenaan Onderaan