Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Sinds één minuut over negen deze morgen wordt het NCF naar XenForo 2 gebracht.
Ik ben nu bezig een onnoemelijk aantal add-ons te verwijderen.
Dit kost een hoop tijd.
Is dat gedaan, dan worden daarna behalve het standaard thema alle andere thema's verwijderd.
Goedemorgen gouwepeer - met de add-ons worden ook de reclame add-ons verwijderd.
Dat moet het mijn inziens doen.
Maar jongejonge, Cees heeft zelf ook een hoop add-ons erbij gezet.
Ben nu een uur bezig en nog hen ik een hele hoop add-ons te verwijderen!
Om 10:44 uur ben ik begonnen met het verwijderen van de thema's.
Dat het verwijderen van de add-ons een drie kwartier langer zou duren - had ik oorspronkelijk niet verwacht!
Het verwijderen van de thema's ging bijzonder vlot.
De laatste wordt nu verwijderd.
Hierna ga ik eerst de server en de database onderzoeken op achtergebleven resten.
Ik had een fout gemaakt en iets waarvan ik dacht dat het met een add-on uit XF-1 te maken had - verwijderd uit beide databases.
De databse van dit forum was snel gerepareerd - die van het NCF nam de tijd.
Zo lang zelfs, dat ik uitgelogd bleek van de server en niet wist of de daatabase nu gerepareerd was.
De installer gaf nochtans weer dezelfde fout aan.
Ik heb het opgelost door de missende delen uit de PCF-database te expeorteren en te importeren in de database van het NCF.
De installatie van de upgrade zit zo te zien zo'n beetje in de laatste fase nu!
Zit niks anders op - als je nu naar het NCF gaat - krijg je zelfs het oude standaard thema te zien.
Oftewel ik begrijp er niks van wat ons overkomen is.
Het raadsel wordt steeds groter.
Ik heb de bestanden nu naar de tijd van 10 uur teruggezet en nu moet de database ook naar die tijd terug!
Want de Upgrade wil een nieuwe installatie doen waarbij wat bestaat gewist gaat worden.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.