Simpel vraagje

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd forumlid 58
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 12
  • Weergaven 998
V

Verwijderd forumlid 58

Gast
Velen weten dat ik met een hp werk en moeilijkheden heb met de driver, als ik nu in zijn geheel er linux erop zou zetten zijn dit dan andere netwerkdrivers of dezelfde?
Werk nu met een acer en met win 8.1

Ga je vraagje met vraagje beantwoorden.
Denk dat om de zelfde pc gaat waar van je nu pas Ubuntu heb verwijderd...klopt dit?
Indien ja...had je problemen met Ubuntu of niet?Kon je altijd stabiel surfen zo wel kabel als wifi?
Mvg
d'anvers

ja daar had ik ubuntu op en had geen problemen, natuurlijk is het zo dat ik dit moeilijk in de gaten kon houden.

Dit zo voor jouw misschien ook oplossing kunnen zijn USB Netwerk Adapter
Heb ook zo een probleem pc mini Acer,waar ook geen driver meer op wil,met die USB werkt alles goed zo wel in Win als Linux.
Mvg
d'anvers

Maar door te wisselen wat je schrijft ,in ander topic wie weet is het opgelost.
Let zeker goed op de snelheid,mijn gaat tot 100 MBPS,is voldoende hier.
Ken je abo niet he.
Mvg
d'anvers

ik vermoed dat het opgelost is? werk met dezelfde ethernetkabel en nu met een andere pc daarop aangesloten en hij valt niet weg, de hp staat er juist naast aangesloten ook met een lan en hij valt ook niet uit? kortom vind dit echt bizar maar goed om niet af te wijken van mijn vraag.Als je nu ubuntu of linux installeert op de gehele schijf krijg je dan andere netwerkdrivers of blijven deze dezelfde?

Echte Linux liefhebber ben je toch niet,juist Ubuntu verwijderd?
Mijn persoonlijke mening is dat Ubuntu of xxx ,goed zal werken.
Maar wacht maar op antwoorden van de Linux experts hier he.
Succes verder.
Mvg
d'anvers

De Linux-kernel bevat alles wat drivers betreft en anders worden na installatie onderdelen via de driver update voorzien van drivers.

De Linux-kernel bevat alles wat drivers betreft en anders worden na installatie onderdelen via de driver update voorzien van drivers.
Dank u wou dat gewoon eens weten het is niet voor direct maar in de toekomst eventueel.
Danvers heeft langs de eene kant gelijk kan moeilijk afscheid nemen van windows,maar gewoon omdat ik dit al jaren gewoon ben.

Een beter moment om Linux een duurtest te gunnen kan ik niet verzinnen.:sun:

Ubuntu zou ik even mijden omdat er veel veranderingen gaande zijn.
Had je eerder al Zorin OS 12 aan de tand gevoeld? Sommigen krijgen een soort Windows 10 gevoel bij die distributie.

@Abe,
Toch kleine opmerking van mijn ervaring met die mini Acer(gekregen paard),is wel 3a4 geleden.
Ook alles geprobeerd zo als Toska jullie hem aanboden,wel op ander fora.Niks hielp,man zegt ik geef het op!!!
Had pas Zorin ontdekt toen,ja leuk zegt hji...had image thuis,zegt ja verwijder Win8.1 maar...Zorin installatie gedaan wow Lan verbinding.
We babbelen nog zeker uurtje maak hem beetje wegwijs in Zorin, nog altijd verbinding.
Gaat naar huis,ineens oproep op skype weer de Lan weg ,wifi werkte wel.
Wil hiermee maar zeggen ,als Toska echt probleem mocht hebben zo als ik...ja kan misschien ook in Linux zijn.
Natuurlijk er nu al veel nieuwere kernels...tegen in mijn tijd.
Mvg
d'anvers

Terug
Bovenaan Onderaan